AndroidHealthClinic

Ik maak de gains van mijn leven, maar wat gain ik?

Russian Bear

Freaky Bodybuilder
Waardering
243
Hee.
Ik heb me niet vorige woensdag maar die woensdag ervoor gewogen op de sportschool (61,2 kg). Gister weer gewogen en ik woog 65,0kg.
Ik maak dus de Gains van mijn leven:rocknana:

Maar ik kan me niet voorstellen dat ik bijna 4 kilo aan spier of vet ben aangekomen in minder dan 2 weken....Dus mijn vraag, wat gain ik???

vocht

Stel je weegt jezelf en de de weegschaal geeft 60kg aan.
Daarna drink je 4 liter water, dan weeg je jezelf nog eens. Hoeveel geeft de weegschaal nu aan???

Of nog moeilijker je weegt 60 kg, je gaat ff naar het toilet en draait "the biggest turd" ever hoeveel weeg je nu?

• Topic Starter Topic Starter
Stel je weegt jezelf en de de weegschaal geeft 60kg aan.
Daarna drink je 4 liter water, dan weeg je jezelf nog eens. Hoeveel geeft de weegschaal nu aan???

Of nog moeilijker je weegt 60 kg, je gaat ff naar het toilet en draait "the biggest turd" ever hoeveel weeg je nu?
Jah dat zal het zijn, ik heb voor die training 4 liter water gedronken en dat doe ik anders nooit:rolleyes:
Ik heb die maandag voor de training wel een bigass turd gedraait

Welke tijden weeg je altijd ?
Lijkt mij het beste op lege maag, dus niet net voor een training of erna.
Kan zo kilo schelen :)

Ja het ziet er niet zo goed uit voor jou :(

Je doet hopelijk toch niet aan shakie's?

Kerel, boeit niks.
Zolang je geen pro bber bent maakt vocht weinig uit :)
Zou alleen wel je vet% in de gaten blijven houden.
Vocht raak je vanzelf wel keer kwijt.

vet vocht en voedsel dat nog in je maag zit, en wat spier.

Weegschaal zou ik pas als tool nemen om de 2-3 weken en dan moet het natuurlijk wel beiden keren op hetzelfde moment en nuchter.

Kilo's in weken gaat bijna altijd over vocht, zeker als de huidplooimeter nauwelijks verschil kan meten.

lijkt me nogal logisch :S,

Je zit in je winterslaap periode dus je word dik.

He Russian Bear, je moet niet zoveel zuipen man.:D

Geintje..... gewoon knallen in die gym man.

Beste kan je 's ochtends wegen, na het opstaan en na gepist te hebben.
Dan heb je het meest reële beeld.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen :
Moet je eens een avondje flink aan de alcohol gaan, wedden das je 's ochtends lichter bent? :D

ben je die 4 kilo nu weer kwijtgeraakt of nie?

Je moet altijd thuis wegen als je opstaat en net naar de wc bent geweest. Zonder kleding aan uiteraard.

Op de sportschool weeg ik soms ook meer dan de andere keer dus dat schiet niet op

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ben je die 4 kilo nu weer kwijtgeraakt of nie?

Je moet altijd thuis wegen als je opstaat en net naar de wc bent geweest. Zonder kleding aan uiteraard.

Op de sportschool weeg ik soms ook meer dan de andere keer dus dat schiet niet op
De weegschaal die ik thuis heb gaat nergens over. Ging er op staan, ging naar de wc ging er weer op en was aangekomen.

Op de sportschool zit ik weer op 64,2 dus de gains van mijn leven maak ik iig niet meer;)
Mijn pens lijkt alleen maar groter te worden:(

MIJN 100STE POST :D

Laatst bewerkt:
Pff, hebben gekakt, niet hebben gekakt, hebben gepist, niet hebben gepist, veel gedronken, niet veel gedronken, veel gegeten, niet veel gegeten, veel carbs in verhouding met toen, weinig carbs in verhouding met toen, .......................

Terug
Naar boven