Fitness Seller

Ik moet...

Bezoekers in dit topic

minder vaak aan mijn reet krabben en vervolgens de strontgeur die aan mijn vingers hangt diep inhaleren. Vooral in openbare gelegenheden.:eek: Gatverdamme!!! Hahahaha!

Waarom gebruik je niet gewoon de quote knop?
 
Daar herken je de echte bodybuilder aan, akirCA. Groot, sterk en agressief, maar te dom om te poepen en als je ze om een quote knop vraagt voelen ze zich beledigd en vind je jezelf terug op het asfalt, zoekend naar je tanden.
 
Tuurlijk schat, je hebt gelijk!
 
Ook zijn ze verbaal niet bijzonder sterk. Ik vervolg mijn observatie na de volgende post van de "bodybuilder".
 
Afzeiken kan je als de beste he, maar verder ben je erg slim, goedzo!
 
Ook kunnen ze niet tegen kritiek en is het fenomeen sarcasme hen vreemd. Maar pas op, zoals je hier ziet:
maar verder ben je erg slim
Herkennen ze wel snel hun intellectuele meerdere. Dit weerhoudt hen echter niet van fysiek geweld. Integendeel, het zet ze er juist tot aan.
 
eten.. heb er ook best zin in

maar ik moet nog zoveel:
-mn contract nog tekenen en inleveren (al sinds 22 mei) :o:o:o
-rekeningen betalen :(
-brief van mn werk tekenen en pasfoto inleveren (moest voor 8 september ofzo) :P
-huge worden :D

en ga zo maar door :)
 
juist duzz pas op ventje haha! Verder ben je best lief haha hoe harder je roept hoe liever je eigenlijk bent ergens ver, ver daar binnen
 
... kozijnen schilderen
... nieuwe plinten langs de muur zetten
... nieuwe plinten schilderen
... vloer stoppen
... vloerbedekking leggen
... kabel trekken (TV, i-net, stroom)
... kasten kopen
... banken kopen
... lampjes ophangen
... tv-meubel kopen
... pannenset kopen
... wasmachine aansluiten
... alles schoonmaken

Jaja, verhuizen is leuk :)
 
mensen liefde geven:D
 
ik weet het ook niet meer hahaha
 
Ook kunnen ze niet tegen kritiek en is het fenomeen sarcasme hen vreemd. Maar pas op, zoals je hier ziet:

Herkennen ze wel snel hun intellectuele meerdere. Dit weerhoudt hen echter niet van fysiek geweld. Integendeel, het zet ze er juist tot aan.
markywannebi moslim, kom es online op msn, zet je webcam aan en fapfapfap
 
juist duzz pas op ventje haha! Verder ben je best lief haha hoe harder je roept hoe liever je eigenlijk bent ergens ver, ver daar binnen

Sorry "Lady Dildo", D. is echt helemaal rot van binnen! What you see is what you get.
 
naar huis om verder te spammen!!
 
Even rustig aan doen:headbang:
 
Back
Naar boven