InGebruik
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan je kcal inname ligt het zo te zien niet (Die is zelfs aan te lage kant). Tenzij je je kcal verkeerd telt / eten niet afweegt / verkeerde voedingswaarden gebruikt.
Je zou kunnen proberen om een weekje op onderhoud te eten (+kh verhogen) en kijken of je daarna wel weer zakt in bf%.
Ik bereid al mijn eten afwegend zelf en vul alles in op myfitnesspal dus daar kan het niet aan liggen.
Ik dacht er zelf ook aan om is meer te eten bijvoorbeeld want ik ben bang dat ik alles opsla als reserve maar doordat ik het niet zeker weet vraag ik het hier even en ik vind het mentaal ook moeilijk om zo'n stap te nemen omdat ik mijzelf dit helemaal heb aangeleerd.
).Zijn dat de voedingswaarden van Myfitnesspal of die op de verpakking staan?
ik denk dat je een plateau hebt bereikt.
Dit had ik ook en heb ik momenteel ook.
mijn eerste was op 77 kg, waar ik ook met een mooi schema steeds rond schommelde, terwijl ik alles nog steeds volgde.
nu al een week aan het schommelen rond 71 kg (en ook @ 15%).
ik probeer het een beetje rustig aan te doen. meer rust , meer kcal's voor een week en daarna weer hard te gaan.
je kunt informatie zoeken over 'how to break a weightloss plateau'.
heb ik zelf ook veel uit geleerd.
Op je cheatday wel binnen je kcal behoefte blijven! Afgaande op je foto denk ik dat je trouwens wel iets hoger zit dan 15%

Waar slaat dat op, waarom heet het anders een cheatday?
Juist 1 keer in de 2 weken flink wat meer eten ong 100 boven je behoefte.
Dit heeft voor mij geholpen
En niet bang zijn dat je in 1 keer hier door aankomt. De dag erna zul je wss wel weer wat zwaarder wegen maar je zult er niet ineens dik van worden.
Kleine nuance van mijn kant, hoeft idd niet onder de behoefte te zijn, maar zou zonde zijn als je je kcal tekort van 6 dagen in één dag te niet doet. Op je kcal blijven letten dus.
Op je cheatday wel binnen je kcal behoefte blijven! Afgaande op je foto denk ik dat je trouwens wel iets hoger zit dan 15%