Fitness Seller

Ik verveel me

Spuitelf11

Ripped Bodybuilder
Waardering
506
Lengte
1m94
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Wie weet er een coole film? Het liefst een recente film. Karma voor de coolste film die mij wordt aangeraden!

Trading Places
(oude film)

Spartacus? (fakking bruut!)
The Pacific?

How I met your mother? (serie)
Constantine?

Zijn allemaal films waar ik me wel mee heb vermaakt afgelopen weken.

-Robin hood, zeer mooie goede film net uit in de bioscoop en echt de moeite waard om te kijken!
-The Gladiator, ouwe gouwe!
-Clash of the titans niet echt, vind ik een beetje tegenvallen in preciepe!
-Green Zone is ook echt brute film, beetje bourne identity/supremacy/ultimatum achtig, ook met dezelfde hoofdrolspeler ( matt damon )
-Goodfellas, echt een hele goede maffiafilm! Duurt lang maar is ook echt gewoon supervet :D
- The Godfather Triologie ( langdradig verhaal, maar wel leuk om naar te kijken maar niet zomaar voor ff tussendoor )

Gamer, brutal film met die buffe gast van 300

ach ik vond iron man 2 wel meevallen :P haha, maarja ieder zijn smaak! het is in preciepe een film die je net zo goed thuis op je tv kan kijken! voor de echte filmkrakers die nu draaien moet je toch echt green zone of robin hood gaan kijken vind ik :D

• Topic Starter Topic Starter
Het is From Paris with love geworden. :) Andere films check ik de rest van de week wel, heb namelijk een week vrij want de tentamens komen eraan... :)

Gamer, brutal film met die buffe gast van 300

Gamer heb ik al gezien, dat is ook met die gozer die Dexter speelt :D

De gelukkige huisvrouw. :D

Het is laat, je hebt geen zin in actie nu voor het slapen, niet teveel drama.

Ga voor Adventureland of Dazed and Confused

No country for old men !
Goede film

• Topic Starter Topic Starter
Oke From Paris with Love was cool, vond het alleen zeer niet cool dat ze hamburgers gingen eten... ik zit in de cut verdomme :mad:

grass_fed_hamburger.jpg

:hello::hello::hello::hello::hello:

Terug
Naar boven