Hij is volgens mij hier wel eens gepost, is vast wel iemand die de moeite wilt nemen om het op te sporen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is volgens mij hier wel eens gepost, is vast wel iemand die de moeite wilt nemen om het op te sporen.

Dat doet me denken aan zo'n Pools wijf die zo aan het lullen is, en ineens komt er een vent aanlopen en stopt z'n lul in d'r mond.![]()

Wat dacht je dan, een psychologische thriller met horror elementen?

Voor een klein kind kunnen het toch confronterende momenten opleveren, mamma wat doet pappa nou met z'n derde been?Wat dacht je dan, een psychologische thriller met horror elementen?
ik wens wel gauw iemand doodsommige mensen het liefst aan een ernstige ziekte
Ze lijkt wat op een man vind ik..But i'd still hit it!![]()

Ze praat.
Ze lijkt wat op een man vind ik..But i'd still hit it!![]()

vraag me soms af of je die verwijfdheid van sommige homo's niet kan inperken door testosteron-injecties
dat hebben ze vroeger serieus al geprobeert haha toen het nog een ziekte was
vraag me soms af of je die verwijfdheid van sommige homo's niet kan inperken door testosteron-injecties
1: Het is geen homo. Het is een transseksueel.
2: Dat is niet mogelijk. Als je vriendin een d-bol kuurtje gaat doen wordt het ook geen man. Ze gaat er hoogstens zo uitzien.
3: Als het mogelijk zou zijn dat zouden de testosteron-injecties tijdens de ontwikkeling van de hersenen moeten gebeuren. Het probleem is dat je dan waarschijnlijk ook gewoon een transseksueelkrijgt, maar dan eentje die een tikkie gestoord is. Ongeveer zoiets als op het filmpje dus.