MuscleMeat

ik wil district 9

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ik wil een film downloaden namelijk district 9. Maar mn torrents doen het niet. Iemand een idee waarmee ik hem wel binnen kan halen? Noem aub geen nieuwsgroepen want ik heb geen idee hoe dat werkt en ik wil de film graag vandaag nog dus heb geen tijd om nieuwsgroepen onder de knie te krijgen.
:o

Weet niet of ik de links hier mag posten...
Dus, PM!

• Like
Waarderingen: wwe
District.9.BDRip.XviD-iMBT.part1.rar 400.0Mb
District.9.BDRip.XviD-iMBT.part2.rar 400.0Mb
District.9.BDRip.XviD-iMBT.part4.rar 194.1Mb
District.9.BDRip.XviD-iMBT.part3.rar 400.0Mb
District.9.BDRip.XviD-iMBT.Subs.rar 109.3Kb
imbt-xvid-district9-sample.avi 13.3Mb
All: 1.37Gb (6 files)

http://hotfile.com/list/166360/04d6a05

• Like
Waarderingen: wwe
  • Topic Starter Topic Starter
Allebei bedankt, ik denk dat de links van den_dimi het beste zijn omdat dat minder links zijn. Bij rapidshare moet je altijd wachten tussen het downloaden door. Moet dat bij jou links ook den_dimi ?

Allebei bedankt, ik denk dat de links van den_dimi het beste zijn omdat dat minder links zijn. Bij rapidshare moet je altijd wachten tussen het downloaden door. Moet dat bij jou links ook den_dimi ?

One file / 30minutes. Dus je zit daar wel goed bij.
De mijn was ook maar een DVDrip & geen BDrip ;)

****.... bij die links van den_dimi moet ik ook een half uur wachten. Duurt nog wel een aantal uur totie af is, ik hoop dat de kwaliteit dan in ieder geval goed is.

Schijtfilm man, ik heb het eerste half uur geprobeerd te kijken en daarna maar uitgedrukt. Gebruik nieuwgroepen als je films wilt..

Schijtfilm man, ik heb het eerste half uur geprobeerd te kijken en daarna maar uitgedrukt. Gebruik nieuwgroepen als je films wilt..

Ik heb de film een maandje geleden in de bios gezien. In het begin vond ik de film ook niet geweldig omdat ik het gevoel had dat de film mede door het gebruik van die handycam enzo niet op gang kwam. Maar toen ik de hele film gezien had en terug denk aan de film vond ik hem toch behoorlijk goed, vandaar dat ik District 9 weer wil zien:)

Thx, ben ook wel benieuwd om hem te zien.

film was niet slecht man alleen dik overhyped, had iets meer verwacht

Bij hotfile ken je voor 6 en een halve euro 1 maand lang premium downloaden, moet je wel internetbankieren hebben, is handig hoef je niet te wachten en zo, kies premium en dan other payment options:)

Prima film, wel wat overgewaardeerd. En nieuwsgroepen is eenvoudig te leren, duurt een kwartiertje tot half uur en je hebt het onder de knie (als iemand het goed uitlegt).

4usonly.biz.. sms 1 keer en je kunt elke dag alles downloaden wat je wilt..

Vette film. Duurt wel een tijdje voor je erin zit.

District.9.BDRip.XviD-iMBT.part1.rar 400.0Mb
District.9.BDRip.XviD-iMBT.part2.rar 400.0Mb
District.9.BDRip.XviD-iMBT.part4.rar 194.1Mb
District.9.BDRip.XviD-iMBT.part3.rar 400.0Mb
District.9.BDRip.XviD-iMBT.Subs.rar 109.3Kb
imbt-xvid-district9-sample.avi 13.3Mb
All: 1.37Gb (6 files)

http://hotfile.com/list/166360/04d6a05

Hoe kom je aan de links want ik wil nog wel meer downloaden en rapidshare is een stuk gaarder als deze links van jou omdat rapidshare vaak geen slots beschikbaar heeft.

Terug
Naar boven