- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom kan hij zelf niet posten hier, of ben jij de enige met gezond verstand?Behappys-babe zei:De meesten weten dat ik dus de babe van behappy ben..
sommigen weten ook dat hij in september zijn eerste kuur heeft genomen..
nu heeft hij het als volgt gedaan:
Deca 250 mg voor een week 5/6 hij beweerde dat hij niets vernam en er dianabol bij moest hebben(toen gestopt met het zetten van deca).. week of 4 later had hij het (dianabol) eindelijk binnen.. toen meebegonnen hij nam 5 tabletten per dag, in totaal 4 weken ingenomen...
wel iets vernomen, maar meneer vond het niet afdoende.. hij moest maar eens testo gaan proberen.. weer een week of 4 verder had hij testo erbij.. is hij begonnen met 250 mg test en 250 mg deca te zetten.. na 2/3 week verder heeft hij nog 3 keer 500 mg testo met 250 deca gezet..
Nu wil hij straks.. omdat nu de feestdagen komen.. in februari / maart verder gaan.. maar dan met 750 mg testo
(hij heeft thuis nog clomid voor de nakuur die ooit nog moet gaan komen..
Nu heb ik al gezegd dat ik het niet eens ben met de gang van zaken.. behalve alle neven- effecten die hij er van kan krijgen.. gaat het mij eerder om de verslavingsfactor, wat ik het engst vind..
en de afspraak dat 1 kuur per jaar genoeg is.. nu zegt hij dat dit nog steeds 1 kuur is.. maar goed..
meneer ziet aan de hand van foto's dat hij wel gegroeit is maar denkt dat het natuurlijke groei is (volgens mij) hij zegt er namelijk niet zoveel over... nu heeft hij al een armomvang van minstens 42/43 cm (was voor de kuur 41 cm)
nou ja, ik wil graag enkele meningen van mensen die er iig verstand van hebben..
dus kom maar op
Big_T zei:Waarom kan hij zelf niet posten hier, of ben jij de enige met gezond verstand?
"... ik vervolgens "minimaal juni!!!"

Same here en ik heb nog de pech dat mijn wijffie medicijnen kennis heeft maar als ze oke zegt steunt ze me ook voor 1000%!![Afbeelding niet meer beschikbaar]Chemical zei:heel simpel ik ben zelf ook al op een niveau aangekomen dat ik het een en ander neem, maar ik doe niets zonder het eerst goed met mijn vriendin te hebben besproken en als zij er niet achter staat dan doe ik het ook niet. Het is aan hem en niet aan jou om info te vergaren over hoe het best te gebruiken en als hij jou niet kan overtuigen dat ie weet wat ie doet moet ie het niet doen. Daarintegen zou jij ok wel met de argumenten moeten komen waarom hij niet goed bezig is maar zo te lezen heb je daar nu wel een paar van.
borninawonder zei:Trek die jongen eens naar de pc en laat hem deze posts lezen.
Misschien heeft dat wat meer overtuigingskracht dan als jij hem de les moet spellen? Als hij niet graag naar je luistert is dit alleszins gezonder voor de relatie.
Je weet hoe sommige van die goestingdoeners zijn ; de vrouw "zaagt",maar van een andere vent nemen ze klakkeloos alles aan.
Een beetje discussie met de mensen op dit forum helpt hem misschien de goede weg op,dan ziet hij ook dat hij zich niet mag spiegelen aan wat charlatans in de gym.
idd!!!Behappys-babe zei:Hij neemt alles aan van andere mensen.. zolang hij zeker weet dat diegenen er ook echt verstand van hebben..
Dus op veel verschillende vlakken neemt hij genoeg van mij aan.. ik weet alleen op dit vlak niet genoeg.. en ik heb geen zin om zijn studie-uren over te nemen.. hij gebruikt.. hij moet de info opzoeken en toepassen..
Big_T zei:Hij moet dringend lid worden hier, beetje tijd maken en wat lezen dan pas kuren![]()