AndroidHealthClinic

ik wil graag enkele meningen..

Wat is dit voor vage discussie? Ik heb het gevoel dat je ons loopt te flessen. Alsof hij dit niet leest ???

Of is dit een geval van schitzofrenie?

• Topic Starter Topic Starter
oke.. al leest hij het wel.. hij heeft mij mening maar te respecteren..

ik vind eigenlijk wel dat je gelijk hebt om je zorgen te maken, uik heb nu vandaag gedaan met een 6 weekse cylce van 250mg sus en 300mg primo, ik ga goed nakuren en men lichaam dan een maand of ...........kweet het niet, zeker 4 laten rusten en dan zullen we verder zien, ik moet zeggen, ik ben stikgeil, ik duw nu 15-20 kilo bench meer in dezelfde rep range en dat alles op 250 test. En die primo vraag ik me eigenlijk nog altijd af of die echt is. ik moet zeggen dat ik zelf niet 100% blij ben met de resultaten en ik had miss wat meer verwacht, maar dat is dan voor de volgende keer, je leeft maar een keer, en ik wil het nu al niet verklooten op mijn leeftijd. mijn medemensen zien het erg hard aan me en ik ben slechts 6.5 kilo verdikt.beter een beetje meer rust en dan binnen een paar maanden een goede vette kuur waar i wel op gaat. en ik zou eerder zeggen een 6-8 maanden rust na 25 weken kuren :rolleyes:

ik zou gewoon een streep eronder zetten,een goeie pct keur inlassen en een paar maanden van de juice afblijven.

Mijn ervaring na 19 jr spullen te gebruiken is dat het na 8wk geen f@#k meer uitmaakt wat je erin gooit.
Het wordt er gewoon niet beter op.Probeer te overtuigen dat als hij er nu een streep onderzet en pct inlast het volgend jaar 100% beter wordt.

Hij moet gewoon met een schone lei beginnen.
25wk in een kuur is toch wel te lang,al heb ik dat zelf ook wel gedaan :(

Een erg knoeierig gebeuren als je mij vraagt.

Deca zetten, deca stoppen. Paar weken later dbol slikken. Besluiten om er test naast te gaan zetten....ivm feestdgn stoppen met kuren en n maand later verder gaan ???

Dat werkt niet....zulke dingen plan je goed doordacht een ruime tijd ervoor.Dan heb je jezelf al antwoorden verschaft op de 3 belangrijkste vragen:

Wat?
Hoeveel?
Wanneer?

En je kunt zorgen dat je alles in huis hebt voor je begint!

Behappys-babe zei:
De meesten weten dat ik dus de babe van behappy ben..

sommigen weten ook dat hij in september zijn eerste kuur heeft genomen..

nu heeft hij het als volgt gedaan:

Deca 250 mg voor een week 5/6 hij beweerde dat hij niets vernam en er dianabol bij moest hebben(toen gestopt met het zetten van deca).. week of 4 later had hij het (dianabol) eindelijk binnen.. toen meebegonnen hij nam 5 tabletten per dag, in totaal 4 weken ingenomen...
wel iets vernomen, maar meneer vond het niet afdoende.. hij moest maar eens testo gaan proberen.. weer een week of 4 verder had hij testo erbij.. is hij begonnen met 250 mg test en 250 mg deca te zetten.. na 2/3 week verder heeft hij nog 3 keer 500 mg testo met 250 deca gezet..

Nu wil hij straks.. omdat nu de feestdagen komen.. in februari / maart verder gaan.. maar dan met 750 mg testo
(hij heeft thuis nog clomid voor de nakuur die ooit nog moet gaan komen..

Nu heb ik al gezegd dat ik het niet eens ben met de gang van zaken.. behalve alle neven- effecten die hij er van kan krijgen.. gaat het mij eerder om de verslavingsfactor, wat ik het engst vind..

en de afspraak dat 1 kuur per jaar genoeg is.. nu zegt hij dat dit nog steeds 1 kuur is.. maar goed..

meneer ziet aan de hand van foto's dat hij wel gegroeit is maar denkt dat het natuurlijke groei is (volgens mij) hij zegt er namelijk niet zoveel over... nu heeft hij al een armomvang van minstens 42/43 cm (was voor de kuur 41 cm)

nou ja, ik wil graag enkele meningen van mensen die er iig verstand van hebben..
dus kom maar op
Waarom kan hij zelf niet posten hier, of ben jij de enige met gezond verstand?

Big_T zei:
Waarom kan hij zelf niet posten hier, of ben jij de enige met gezond verstand?

ik denk het..!? :(

Uiteraard heb ik het wel met hem besproken.. maar antwoorden van hem zijn o.a.:

- "ja maar ik heb niks vernomen.. het werkt allemaal niet bij mij... vandaar dat ik een beetje probeer om uit te vinden waar ik goed op reageer.."

- "pfffh ik kuur nog geen 25weken.. bij lange na niet.. eerst 5 week en toen 3 week en nu weer 5 week, dat is maar 13 weken hoor..!!"

- "nou oke dan gebruik ik straks eerst de clomid wel en dan ipv februari... maart???"... ik vervolgens "minimaal juni!!!"

het is net alsof hij heel naief is.. een kennis van de sportschool.. wel op prof niveau.. gebruikt zo,n beetje het hele jaar.. gaat ie daar naar verwijzen: "wat moet die gozer dan..!?" ik dan weer: "we hebben het niet over hem"

af en toe denk ik dat het hopeloos is.. maar goed heb iig al weer een maand rust erbij op gekregen... :o

heel simpel ik ben zelf ook al op een niveau aangekomen dat ik het een en ander neem, maar ik doe niets zonder het eerst goed met mijn vriendin te hebben besproken en als zij er niet achter staat dan doe ik het ook niet. Het is aan hem en niet aan jou om info te vergaren over hoe het best te gebruiken en als hij jou niet kan overtuigen dat ie weet wat ie doet moet ie het niet doen. Daarintegen zou jij ok wel met de argumenten moeten komen waarom hij niet goed bezig is maar zo te lezen heb je daar nu wel een paar van.

bdw met een beetje clomid kan hij die pct ook wel vergeten.Hij zal toch echt wel nolva clomid en hcg moeten gebruiken om de boel naar een goede balans te krijgen,daar mag hij toch zeker een weekje of 4 a 5 voor uitrekken.Als hij op dit moment al erg onzeker en wispelteurig is, zal een pct met clomid en nolva ook wel voor extra gezelligheid gaan zorgen :D

Pak zn snoepdoos af tot ie enigzins verstandig is geworden! ;)

Chemical zei:
heel simpel ik ben zelf ook al op een niveau aangekomen dat ik het een en ander neem, maar ik doe niets zonder het eerst goed met mijn vriendin te hebben besproken en als zij er niet achter staat dan doe ik het ook niet. Het is aan hem en niet aan jou om info te vergaren over hoe het best te gebruiken en als hij jou niet kan overtuigen dat ie weet wat ie doet moet ie het niet doen. Daarintegen zou jij ok wel met de argumenten moeten komen waarom hij niet goed bezig is maar zo te lezen heb je daar nu wel een paar van.
Same here en ik heb nog de pech dat mijn wijffie medicijnen kennis heeft maar als ze oke zegt steunt ze me ook voor 1000%!![Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb te weinig kennis om mee te bespreken.. dus hij moet idd zelf zijn plan trekken..

echer hij beseft gelukkig wel dat ik mij er nu mee bemoei omdat het volgens mij anders heel erg fout zal gaan.. du sja, hij zal mij moeten gaan overtuigen dat het echt goed is wat hij doet... inclusief waar hij de info vandaan haalt..

ik ben ook van plan om op zoek te gaan naar iemand die hem kan gaan begeleiden op het hele front.. hij heeft nu al wel aangetoont dat hij echt serieus is.. dus misschien is dat voor ons beiden een goede tussenweg.. ik iemand die ik kan gaan vertrouwen dat het goed gaat.. en hij iemand die het beste met hem voor heeft met de beste methoden.. en voldoende kennis..

allemaal bedankt.. en alvast bedankt... voor de steun.. en eigenlijk de bevestiging..

Trek die jongen eens naar de pc en laat hem deze posts lezen.
Misschien heeft dat wat meer overtuigingskracht dan als jij hem de les moet spellen? Als hij niet graag naar je luistert is dit alleszins gezonder voor de relatie.
Je weet hoe sommige van die goestingdoeners zijn ; de vrouw "zaagt",maar van een andere vent nemen ze klakkeloos alles aan.
Een beetje discussie met de mensen op dit forum helpt hem misschien de goede weg op,dan ziet hij ook dat hij zich niet mag spiegelen aan wat charlatans in de gym.

borninawonder zei:
Trek die jongen eens naar de pc en laat hem deze posts lezen.
Misschien heeft dat wat meer overtuigingskracht dan als jij hem de les moet spellen? Als hij niet graag naar je luistert is dit alleszins gezonder voor de relatie.
Je weet hoe sommige van die goestingdoeners zijn ; de vrouw "zaagt",maar van een andere vent nemen ze klakkeloos alles aan.
Een beetje discussie met de mensen op dit forum helpt hem misschien de goede weg op,dan ziet hij ook dat hij zich niet mag spiegelen aan wat charlatans in de gym.

Hij neemt alles aan van andere mensen.. zolang hij zeker weet dat diegenen er ook echt verstand van hebben..
Dus op veel verschillende vlakken neemt hij genoeg van mij aan.. ik weet alleen op dit vlak niet genoeg.. en ik heb geen zin om zijn studie-uren over te nemen.. hij gebruikt.. hij moet de info opzoeken en toepassen..

Behappys-babe zei:
Hij neemt alles aan van andere mensen.. zolang hij zeker weet dat diegenen er ook echt verstand van hebben..
Dus op veel verschillende vlakken neemt hij genoeg van mij aan.. ik weet alleen op dit vlak niet genoeg.. en ik heb geen zin om zijn studie-uren over te nemen.. hij gebruikt.. hij moet de info opzoeken en toepassen..
idd!!! :thumbs:

Hij moet dringend lid worden hier, beetje tijd maken en wat lezen dan pas kuren ;)

Big_T zei:
Hij moet dringend lid worden hier, beetje tijd maken en wat lezen dan pas kuren ;)

Hij is lid... en leest veel in de weekenden.... maar past het volgens mij meer toe zoals het hem uitkomt.. ;)

voor hij begon met kuren kon hij mij trouwens behoorlijk verbazen met alle opgedane kennis.. en dat doet ie normaal gesproken niet snel.. dus het begin was doordacht.. maar het verloop was anders dan verwacht, en dus ging ie afwijken.. en krijg m dan maar weer eens op het rechte pad..

als je begrijpt wat ik bedoel..

jaja... maar idd dan moet hij wel wat aanwezig zijn. Kan ook zijn door de invloed van de kuur hoor. Veel gebruikers verliezen nog al eens het vermogen om nuchter te denken tijdens een kuur. Daarna krijgen ze een dip omdat het resultaat nooit is wat ze verwacht hadden...

Ik denk dat dit zo een situatie zou kunnen zijn.
En dat is precies de reden waarom je beter al wat jaren ervaring hebt in BB. Je moet een naturel basis hebben waarop je kan terugvallen, je moet een beetje het klappen van de zweep kennen, sterk in je schoenens taan voor je aan een kuur begint. En vooral: voorbereid zijn op de dip nadien.

Probeer anders eens iemand van z'n sportschool met hem te laten praten, die er verstand van heeft.

Mischien dat die gene hem wat verstand kan aanpraten ,dat waar hij mee bezig is een fouten manier van aanpak is.

Een tip : Ga niet op je strepen staan ,van als je dit .... dan....
Dat zal alleen maar van kwaad naar erger leiden. Als hij echt in een roes zit van de as ,dat hij zo naief is om z'n verstand er bij te gebruiken. Zal je moeilijk tot hem door dringen.

Terug
Naar boven