Fitness Seller

Ik wil jullie even jaloers maken..

Marvinnr1

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Sinds een tijdje hebben wij in de buurt een filiaal van 'De Tuinen' gekregen.
Nou verkopen ze daar lang niet alles wat ik normaal zou kopen, maar wel veel whey repen en andere shizzle...dus zagen ze mij daar vaak langs komen voor me reepjes, vitamines en minerales etc. Vroegen ze aan mij als wij nou potten hebben die bijna over de datum zijn mogen wij jou dan bellen. Ik zei natuurlijk nee dat mag niet Biatchhhh.....dacht het niet hahaha ik gaf natuurlijk gelijk mijn 0612345678..

Nou ben ik al een aantal keren gebeld, vooral voor spullen van Muscle Tech dure maar wel erg goede shit...de variant Nitro Tech (Whey shake) en Cell Tech (Strong Creatine) ik krijg die potten mee voor 10 of 15 eurie normaal kosten deze tussen de 60 a 75 Euro...mooie win win situatie hun kunnen de potten afschrijven met nog een beetje geld wat ze eraan hebben verdiend en ik heb mijn keukentje volstaan met allerlei lekkers van mijn normale potten van BSN (Syntha6) tot Muscle Tech nou daar staat wel een aardig goedje :p

Dus een tippie voor jullie ga is naar zo'n filiaal toe er zitten ook franchisers, heb ik begrepen en vraag of ze jou bellen, als ze potten hebben die bijna over de datum zijn. Als je ze frequent gebruikt, dan haal je het nog voor de houdbaarheidsdatum, bij mij zijn ze in ieder geval snel op :rolleyes:

p.s.: sorry, als ik reclame heb gemaakt, wist niet of dat mocht maar wilde even mijn verhaal kwijt op deze vrijdagmiddag op mijn werk :D

Laatst bewerkt:
Ik heb toevallig deze week daar ook een emmer whey van BSN mee genomen die normaal 40 euro was, nu voor een tientje.

Haal altijd repen daar, zijn dan 1,50. Zie nooit echt dingen met korting stickers.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb toevallig deze week daar ook een emmer whey van BSN mee genomen die normaal 40 euro was, nu voor een tientje.

Bij de Tuinen verkopen ze dat niet, waar heb je die pot geritseld?

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Haal altijd repen daar, zijn dan 1,50. Zie nooit echt dingen met korting stickers.

volgens mij verschilt dat ook weer per filiaal de ene keer zijn ze 1,50 en soms 3 euro dus 50% discount...als ze nou is van die snickerautomaten veranderde naar een powerbar of proteinebarmachine op die stations en andere openbare gelegeheden, zodat de bber niet zonder zijn eiwitjes hoeft, dat zou nog is vet zijn of slaat mijn fantasie nu op hol :cool:

Bij de Tuinen verkopen ze dat niet, waar heb je die pot geritseld?

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

volgens mij verschilt dat ook weer per filiaal de ene keer zijn ze 1,50 en soms 3 euro dus 50% discount...als ze nou is van die snickerautomaten veranderde naar een powerbar of proteinebarmachine op die stations en andere openbare gelegeheden, zodat de bber niet zonder zijn eiwitjes hoeft, dat zou nog is vet zijn of slaat mijn fantasie nu op hol :cool:

Ja klopt, als ze in de aanbieding zijn zijn ze 1,50. Maar ze hebben Metrx en precision engineered. Allebei 32gr proteine en regelmatig acties.

goeie deal :P ik ben stinkend jaloers hoor xD

verkopen ze dingen van muscle tech bij de tuinen dan?
nog nooit gezien.

Ik heb gebeld naar dat 06-nummer maar dat werkt niet

• Topic Starter Topic Starter
als je zo graag mijn nummer wilt, mag je me wel een pm sturen met een verzoekje hahaha..

die potten wat ze daar hebben waren zoiezo al afgekeurde potten die america aan china heeft verkocht en deze hebben die weer omgepot naar nieuwe potten.

have fun ermee mij niet gezien.
voor iemand die cheap wil uitkomen kan je het proberen.
zie jezelf als een test persoon.

heb zelf een suplementen shop.
ga even geen reclamen maken.

maar die prijzen waren gewoon onder de inkoop prijs van een schaal 3 inkoper bij onze leverancier.

dus ik was hier en daar wat gaan na bellen en kreeg dit te horen.

kijk opzich kan het niet zoveel kwaad.
maar ik neem het risico toch niet.
wie weet wat ze er nog bij doen om het maar zo lang houdbaar mogelijk te houden.

ik vind het alleen jammer dat ze een hele goeie Suplementen fabrikant zo mee naar beneden halen "imago schending" durf ook niet te zeggen of ze er zelf van op de hoogte zijn.

Wil dit gewoon even meegeven aan jullie. wat je er mee doet moet je zelf weten :)

greetz

Mooie Deal :D

lol 60 euro voor een potje creatine, die rommel kost max 15 euro voor een halve kg.

als ze nou is van die snickerautomaten veranderde naar een powerbar of proteinebarmachine op die stations en andere openbare gelegeheden, zodat de bber niet zonder zijn eiwitjes hoeft, dat zou nog is vet zijn of slaat mijn fantasie nu op hol :cool:

lol je draait door!!!!

goeie deal

Terug
Naar boven