XXL Nutrition

ik wil snel vet verbanden

Heavyweight

Novice
Waardering
0
goededag,

ik weeg 104 kilo en heb 19% vet teveel dus ik ben al een jaar bezig met dieeten en veel cardioen minder koolhydraten meer eiwitten heb van alles geprobeerd maar ben slechts 2 kilo afgevallen nu weet ik dat glenbuterol goed is maar dan in combi met deca heeft iemand voor mij een kuurschema of iest waarbij je tog spiermassa wint en veeel en snel vet verband

groeten heavyweight

Waarom heb je zoveel haast?

Mss eerst je voedingsschema en trainingsschema eens verder onder de loep nemen voor je meteen naar allemaal middelen wilt grijpen. Zelfs al zou je snel afvallen, als je eetgewoonte bagger zijn kom je daarna gewoon weer aan...

Bovendien ben je nog erg jong voor AAS-gebruik en heb je je blijkbaar nog niet echt verdiept in de stof.

eric468 zei:
Waarom heb je zoveel haast?

Mss eerst je voedingsschema en trainingsschema eens verder onder de loep nemen voor je meteen naar allemaal middelen wilt grijpen. Zelfs al zou je snel afvallen, als je eetgewoonte bagger zijn kom je daarna gewoon weer aan...

Bovendien ben je nog erg jong voor AAS-gebruik en heb je je blijkbaar nog niet echt verdiept in de stof.
:yes:

Ik zou idd eerst eens je eet/train schema laten controleren.
En deca is echt geen middel waar je van afvalt.

AAS zijn hulpmiddelen, maar de basis moet toch van hardtrainen en goede voeding komen!

Probeer in het vervolg ook eens punten in je zin te zetten, leest stukken makkelijker!

gewoon gaan stacken en dieeten.

verwacht van clen ook geen wonderen..als je voeding niet op orde is heeft het totaal geen nut..ook is het een vereiste om te cardioen,liefst op lege maag bij het opstaan!
ik denk dat jij moeite hebt je bloedsuikerspiegel laag te houden..eet je wel de juiste koolhydraten? dat scheelt al behoorlijk!

deca maakt ook redelijk wa

vocht aan dat moet je dus niet gebruiken als je ripped wil worde,koop gewoon een goede vetverbrander in de gym doe veel cradio en volg een dieetje,zal ook al meer dan genoeg zijn,believe me bro,been there,done that ;)

Dan kan je beter caffeine gaan gebruiken..

Jezus Clen in combi met deca?

Sorry micheal maar ik weet echt niet waar je allemaal mee bezig bent.

1e Ga eerst na wat je totaal Kcal behoefte is en ga hier 500 kcal onder zitten.

2e Maak een 12 weken stappen plan.

3e Gooi eerst je totaal kcal naar beneden en vervolgens ga je beetje spelen met door je carbs te cyclen.

4e Begin met ochtend cardio , maar pas wel op de hoge cortisol levels in de ochtend.

5e Deca in een cut kuur lijkt me vrijwel vragen om problemen. Weet wel zeker dat je alleen dit middel kan begrijpen als je echt verstand van steriode hebt en/of goede begeleiders daarvoor hebt. En dan praat ik niet over de lokale dealer.

6. Hoe is die sustanon, deca en nog wat kuur dan verlopen? Als je die 10 weken gekuurd hebt ben je dus pas net uit je schema ?

succes verder :thumbs:

Heavyweight zei:
goededag,

ik weeg 104 kilo en heb 19% vet teveel dus ik ben al een jaar bezig met dieeten en veel cardioen minder koolhydraten meer eiwitten heb van alles geprobeerd maar ben slechts 2 kilo afgevallen nu weet ik dat glenbuterol goed is maar dan in combi met deca heeft iemand voor mij een kuurschema of iest waarbij je tog spiermassa wint en veeel en snel vet verband

groeten heavyweight

En 2 maanden geleden zei je nog tegen mij dat je bulkte en massa kuur ging nemen of al aan begonnen was ? :scratch:

Ryu zei:
Jezus Clen in combi met deca?

Sorry micheal maar ik weet echt niet waar je allemaal mee bezig bent.

1e Ga eerst na wat je totaal Kcal behoefte is en ga hier 500 kcal onder zitten.

2e Maak een 12 weken stappen plan.

3e Gooi eerst je totaal kcal naar beneden en vervolgens ga je beetje spelen met door je carbs te cyclen.

4e Begin met ochtend cardio , maar pas wel op de hoge cortisol levels in de ochtend.

5e Deca in een cut kuur lijkt me vrijwel vragen om problemen. Weet wel zeker dat je alleen dit middel kan begrijpen als je echt verstand van steriode hebt en/of goede begeleiders daarvoor hebt. En dan praat ik niet over de lokale dealer.

6. Hoe is die sustanon, deca en nog wat kuur dan verlopen? Als je die 10 weken gekuurd hebt ben je dus pas net uit je schema ?

succes verder :thumbs:

Goede post. :)

Niets aan toe te voegen.

Terug
Naar boven