Fitness Seller

ik wil starten met anabolen

in 3 jaar 16 kilo aankomen en dat noem je stil staan ???????????

Ga eerst nog eens 10 jaar Buffelen voordat je hier om doping komt mauwen !

Hoi,

Ik ben sinds 3 jaar aan het trainen, 4 x in de week 45 min.
Heb veel aan mijn voeding gedaan en aan supplemten. Ben 1.96 m en woog 3 jaar geleden 74 kg, nu is dat 90 kg. Wil graag meer bereiken maar sta stil,
Wil starten met anabolen, maar weet niet hoe of wat.,. er staat teveel op internet. Ben op zoek naar iemand met kennis en ervaring die mij verder kan helpen...

Wie helpt mij???

GREETZ Dominiek (M)

Eerst uitzoeken hoe en wat dus. Kennis opdoen. En dan nog wat jaartjes natural kilo's winnen. 1.96 bij 90kg is nou niet bepaald een enorme prestatie in 3 jaar. No offence..

• Topic Starter Topic Starter
ER kan altijd meer bij

met een beetje stimulans gaat het sneller hey?? Ik wil alleen weet wat ik kan gebruiken.. bulkken blijf ik toch wel doen.
Het gaat erom dat ik een duwtje in de rug nodig heb.. wil naar de 110 kg.

Eerst uitzoeken hoe en wat dus. Kennis opdoen. En dan nog wat jaartjes natural kilo's winnen. 1.96 bij 90kg is nou niet bepaald een enorme prestatie in 3 jaar. No offence..

Ligt aan zijn bf; als tie op 4% BF staat vind ik het geen slechte prestatie :)

met een beetje stimulans gaat het sneller hey?? Ik wil alleen weet wat ik kan gebruiken.. bulkken blijf ik toch wel doen.
Het gaat erom dat ik een duwtje in de rug nodig heb.. wil naar de 110 kg.

110 met jou lengte is makkelijk te behalen zonder hulpmiddelen. Met een beetje stimulans gaat het inderdaad sneller. Maar hoe meer je natural behaald, hoe langer je dat vast kan houden als je er om wat voor reden dan ook een tijd uitligt. Eerst kwaliteitsmassa opbouwen, dan dat duwtje in de rug.

Even een paar jaartjes wachten inderdaad. Knallen met ijzer en vreten tot je erbij neervalt. In die jaartjes kun je een hoop info en kennis winnen met betrekking tot hulpmiddelen. Als je alles 100% tiptop in orde hebt en een goede basis hebt opgebouwd, kun je je zelf klaarstomen en die spuit in je reet rammen.

vet is 10,4.. was ooit 7 maar heb wel meer vet gekregen.. was hard nodig..
met een hardcore verleden is er veel af gegaan.

ok ok dan.. i get te message.. ik zal een informeren.. heb je goede links toevallig??????

Het zonnetje begint weer te schijnen, en de AAS gerelateerde topics schieten weer als paddestoelen uit de grond!

:D

bout site..achterhaalde onzin...:cool: ;)

inderdaad, komen alleen zomerkuurders! :cool:

Maare kerel, heb je voeding/train-schema? Misschien handig die te posten [in de juiste sectie], valt vast wel het een en ander aan te verbeteren ;)

Je KrIjGt ToCh BlOkJuHs VaN DiE AnAbOlUh???!!! :D

het werd zomerrrrrrrrrrrrrrrrrr............

best leuk om die topic weer te zien aan komen:D, doe fatsoendelijk trainen dan hoe je geen anabole

Terug
Naar boven