XXL Nutrition

ik wil starten met anabolen

Een goede start is hier veel info op doen. Op deze manier zul je t.z.t. een verstandige keuze kunnen maken. En waar het nodig is zullen wij je toekomstige kuur aanpassen.

Succes met het lezen van goede info op dit forum! :)

gewoon 400 kg sq dan komt t goed

ga je idd maar eens verdiepen in trainen en voeding etc. want deze resultaten zijn niet echt indrukwekkend.

ik raad je dus aan eerst eens te kijken wat je naturel wel of niet kunt behalen en dan evt. een kuur te overwegen.

• Topic Starter Topic Starter
train regelmatig, en al weer een paar jaar.. Arnold is ook niet groot geworden van eiwitten, rust en trainen!!

Veel basketballers van deze lengte wegen al zo'n 110 kilo. Misschien ook een idee?

26 jaar en een paar jaar trainen. waarom zit iedereen hier te kankeren terwijl dat de meesten nog geen 22 jaar zijn en al volop aan de AS zitten. niemand op het forumhier zat aan zijn plafond toen hij met AS begon. aan je plafond zit je misschien na 20 jaar trainen. en de groten zaten ook allemaal na nog geen twee jaar trainen aan de AS.

neem gewoon een eenvoudige beginnerskuur of kijk is in de schema's die hier op het forum staan.
500 mg test enanthaat 10 weken
30 mg dboll 3 weken (eventueel)

en dan nakuur te beginnen 2 weken na je laatste inject.
40 mg novadex 1 week
20 mg nolvadex 2 weken

Shit ja...

Damn man...
In iedergeval wel dezelfde gedachte he... :p
feeble minds think alike? :D

26 jaar en een paar jaar trainen. waarom zit iedereen hier te kankeren terwijl dat de meesten nog geen 22 jaar zijn en al volop aan de AS zitten. niemand op het forumhier zat aan zijn plafond toen hij met AS begon. aan je plafond zit je misschien na 20 jaar trainen. en de groten zaten ook allemaal na nog geen twee jaar trainen aan de AS.

neem gewoon een eenvoudige beginnerskuur of kijk is in de schema's die hier op het forum staan.

40 mg novadex 1 week
20 mg nolvadex 2 weken

Het gaat ook niet alleen om hoe oud je bent en hoelang je trained...
Je kunt wel 5 jaar ofzo trainen, maar dat wilt niet zeggen dat je het goed hebt gedaan. Iemand die een jaar/2 jaar trained met een goed voeding en trainingsschema kan dezelfde/betere gains maken. Wij weten niet wat ie die 3 jaar heeft gedaan dus, wie weet heeft ie wel elke dag dumbbell curls en BP gedaan, met 2-3 maaltijden per dag, waarvan een bestaat uit een big mac en een patatje oorlog+large coke. Hij is bijna 2 meter en weegt 90 kg, bij welk %? misschien wel 20% ;). Zorg gewoon dat je eerst een goed voedings schema en een trainingsschema hebt en een tijdje aanhoudt, hoogstwaarschijnlijk kun je er nog goede gains uit halen. Tijdens het kuren zul je je ook aan een voeding/trainingsschema moeten houden ;)

40 mg novadex 1 week
20 mg nolvadex 2 weken

:bow:

40 mg novadex 1 week
20 mg nolvadex 2 weken

:rolleyes:

"Wil starten met anabolen, maar weet niet hoe of wat."

Dan raad je hem alsnog een kuur aan...

• Topic Starter Topic Starter
Sinds 3 jaar train ik intensief, daarmee bedoel ik tenminste 4 x in de week.
Ik heb leren eten, in het begin was dat 3 pd, nu is dat 6 x pd. Sinds een maand neem een liter kwark per dag. Voorheen nam ik te weining. Doordat ik nu op mijn eiwitten let merk ik dat ik snel meer aankom. Mijn vetpercentage ligt tussen de 13 en 15 %. Ik weet dat ik op natuurlijke wijze nog meer aan kan komen maar wil even kijken wat er na het plafond nog mogelijk is met andere middelen. De kreatine en tribulus komen mijn neus uit. Tijd voor spul dat echt werkt.

Terug
Naar boven