MuscleMeat

Ik word gek

Ik zal je zo goed mogelijk uitleggen, wat ik in het begin ook fout deed aangezien jou verhaal aardig matched aan die van mij.

Ik begon met trainen toen ik 15 was en had 17% VP + 1.80M + 72/73 KG
Ik groeide niet maar kon wel steeds meer KG's liften.

Alles heeft met je voeding te maken, mijn voeding was ook nooit in orde. Ben nu 17 met een VP van 12% en 1.83 en weeg 79 KG dus ben goed opweg.

MAAK EEN GOED UITGEBREID VOEDINGSSCHEMA. EET 6/8 MAALTIJDEN PER DAG.

ETEN ETEN ETEN.

73kg op 1.80 en dan endomorph? volgens mij bedoel je ecto denk ik? maar je zoals iedereen zegt: voedings is belangrijk, wil je spiermassa: eet meer, wil je lager VP, eet minder..

Bieseps en trieseps??:eek:

Ik weet niet of mensen van jou wat aan moeten nemen als je niet eens weet dat de meest ''populaire'' spieren zo niet gespeld worden.

Het is trouwens: biceps / triceps.
No shit.

Ik doe ze nooit vandaar.. ik doe alleen sixpack,

6 tot 8 maaltijden per dag is niet nodig,allang achterhaald.

• Topic Starter Topic Starter
http://iifym.com/iifym-calculator/

Start met alles uit te rekenen, alles wat je eet te wegen en op te schrijven in een excel of zoals ik in Google drive (handig met een smartphone)

Voeding is 80%, kom je niet bij, eet je niet genoeg of verkeerd.

Als je wil bijkomen idd geen magere melk en alles zo clean mogelijk... dan mag je een beetje relaxer zijn en af en toe eens wat extra lekkers eten

Als je 1 kg bijkomt, moet je de rekening terug maken, je voedingsschema aanpassen, ... and so on, kom je niet bij, dan is de formule voor jou verkeerd en moet je er nog wat extra kcal tegenaan smijten

Misschien doe je ook teveel cardio, feest je als een beest in de weekends, heb je nooit genoeg nachtrust, ...

Wil bijkomen qua spieren niet qua vet. Weet eigenlijk niet of ik nou moet bulken of cutten. zie titel :(

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

73kg op 1.80 en dan endomorph? volgens mij bedoel je ecto denk ik? maar je zoals iedereen zegt: voedings is belangrijk, wil je spiermassa: eet meer, wil je lager VP, eet minder..

Het is zegmaar, ik heb een buik en raak m moeilijk kwijt, maar ben best skinny qua armen enzo. Zet ook heel moeilijk spiermassa aan

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Ik zal je zo goed mogelijk uitleggen, wat ik in het begin ook fout deed aangezien jou verhaal aardig matched aan die van mij.

Ik begon met trainen toen ik 15 was en had 17% VP + 1.80M + 72/73 KG
Ik groeide niet maar kon wel steeds meer KG's liften.

Alles heeft met je voeding te maken, mijn voeding was ook nooit in orde. Ben nu 17 met een VP van 12% en 1.83 en weeg 79 KG dus ben goed opweg.

MAAK EEN GOED UITGEBREID VOEDINGSSCHEMA. EET 6/8 MAALTIJDEN PER DAG.

ETEN ETEN ETEN.

Hoe ben je aan je voedingsschema gekomen? echt helemaal zelf bedacht of ergens vandaan geplukt?

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Ik ben ongeveer even groot als jij en ik eet 3200 kcal per dag? Je moet het goed uitrekenen dan kom je al best ver.

Gebruik je dextrose en shakes?

.

Ik gebruikte whey perfection van body en fit, aangezien die nu op is denk ik dat ik de combat proteine shake ga halen van muscle pharm. Verder gebruikte ik creatine, maar mn huid droogde er snel van op, dronk heel veel water, maar dat hielp niet tegen de uitdroging. Ben daar dus mee gestopt. Verder gebruik ik geen voedingssuplementen.

Je eet niet genoeg.

Ik had zelfde na 1.5 jaar trainen d8 ik gvd nog steeds geen resultaten toen begon ik met bulken en de gains kwamen uit elke hoek (voedingsschema is key to get big)

Gebruik eens een andere trainingsmethode. Super sets en staggering sets zijn heel goed. En als je die combineert met intensive reps zal je wel vooruitgang zien! En eet tot je niet meer kan :p

Terug
Naar boven