MuscleMeat

Ik word genaaid door Ziggo?

train and gain

Ripped Bodybuilder
Waardering
232
Zojuist wou ik een mail versturen met een totaal van 8mb aan bestanden. Krijg dus een mail terug met het volgende: "552 Message size exceeds maximum permitted". Vond ik al vreemd want gister heb ik nog een mail van 9 mb verstuurt.

Ik dus bellen naar Ziggo hoe dit nou weer kan, verstuur wel vaker "grootte" mails, en krijg als antwoord (nadat hij het ging navragen, want die lul wist het natuurlijk weer niet) "via webmail kunt u 10mb aan bestanden versturen en via een programma als outlook 5mb". Terwijl op de site precies het tegenovergestelde staat: "De maximale grootte van een e-mailbijlage is 5 MB via Webmail. Via andere mailprogramma`s zoals Outlook Express is dit 10 MB." (https://www.ziggo.nl/#help/steljevraag/faq/4357/Wat%20is%20de%20maximale%20grootte%20voor%20een%20e-mailbijlage%3F)

Iemand die nog meer dat k*t internet en mail van ziggo heeft en hetzelfde probleem heeft? Volgens mij word je genaaid waar je bij staat!!!!!:mad:

Jou probleem heb ik niet maar dat k*t ziggo ligt er wel iedere keer uit hiero dus ik deel je ziggo haat.

ziggo is k*t, dat weet zo ongeveer heel NL;)

Je wordt genaaid door ziggo

Moved.

Ik word nooit door iemand genaaid

:fa:

• Topic Starter Topic Starter
Maar iemand die kan bevestigen dat het nu 5MB is wat je kunt versturen met outlook ipv wat altijd 10MB was?

Ziggo bevalt me ook niet helemaal moet ik zeggen, ook de digitale televisie loopt vaak te k*tten.. Maarja, welke provider is wel een beetje betrouwbaar tegenwoordig dan? UPC? Mijn oma en opa hadden een paar jaar geleden internet van Tele 2, werkte goed, snel en geen gezeik.

Ik heb interactief van Kpn. Nog nooit problemen mee gehad.
En kan gewoon rugby kijken :D

Ziggo, was al k*t tijdens de casema-wanadoo tijd, waarom zou je het nu wel nemen.

Lekker KPN nemen, nooit gezeik. Zelfde als voor de telefoon, KPN is gewoon het beste.

Dat is een ellende.. genaaid worden door heel Ziggo?
Restepct brah! dat je het volhoud

UPC werkt perfect :thumbup: KPN/XS4ALL is ook een goede keus

Ik heb vroeger als bijbaantje verkoopdemonstraties moeten geven voor Ziggo.. In plaats daarvan stonden er altijd alleen maar klagende mensen aan mn balie. Echt rampzalig, ik heb nog nooit iemand gehoord die er positief over was.

• Topic Starter Topic Starter
UPC is hier niet te krijgen:(

Nee inderdaad, wordt hoog tijd dat ze die regiomonopolies opheffen...

UPC werkt perfect :thumbup: KPN/XS4ALL is ook een goede keus

Ik heb vroeger als bijbaantje verkoopdemonstraties moeten geven voor Ziggo.. In plaats daarvan stonden er altijd alleen maar klagende mensen aan mn balie. Echt rampzalig, ik heb nog nooit iemand gehoord die er positief over was.

Ze komen natuurlijk ook niet naar je balie om te vertellen hoe geweldig ze het vinden.

Ik heb juist heel veel problemen gehad met KPN. Ik ben overgestapt naar Ziggo en heb nooit problemen. Internet, telefonie en digitale TV werkt prima.

UPC vind ik ook perfect werken, als internet eens een halve dag niet doet vanwege onderhoud dan komt daar netjes 2 weken van te voren een brief over.

Me vader had Ziggo en dat draadloos internet had uber slecht signaal, hij is toen snel naar kpn weer overgestapt.

Ze komen natuurlijk ook niet naar je balie om te vertellen hoe geweldig ze het vinden.

Ik heb juist heel veel problemen gehad met KPN. Ik ben overgestapt naar Ziggo en heb nooit problemen. Internet, telefonie en digitale TV werkt prima.

Zelfde hier, heb overigens wel eens akkefietjes gehad met Ziggo en Casema in het verleden. Maar om nou te zeggen dat KPN zo goed is, heb er zelf in ieder geval weinig goede ervaringen mee. UPC staat verder ook niet echt goed bekend. Al die providers zijn over het algemeen vrij middelmatig qua support en bij tijden zelfs slecht als ze weer eens acties hebben waardoor het aantal klanten toeneemt.

UPC vind ik ook perfect werken, als internet eens een halve dag niet doet vanwege onderhoud dan komt daar netjes 2 weken van te voren een brief over.

Me vader had Ziggo en dat draadloos internet had uber slecht signaal, hij is toen snel naar kpn weer overgestapt.
ligt volgens mij aan je router en niet aan je provider

Iedereen wordt genaaid door Ziggo/UPC..

Terug
Naar boven