Fitness Seller

Ik word genaaid door Ziggo?

• Topic Starter Topic Starter
Ze komen natuurlijk ook niet naar je balie om te vertellen hoe geweldig ze het vinden.

Ik heb juist heel veel problemen gehad met KPN. Ik ben overgestapt naar Ziggo en heb nooit problemen. Internet, telefonie en digitale TV werkt prima.

Zou jij misschien willen kijken of je bestanden groter dan 5MB kunt mailen via outlook of iets dergelijks?

Zelfde hier, heb overigens wel eens akkefietjes gehad met Ziggo en Casema in het verleden. Maar om nou te zeggen dat KPN zo goed is, heb er zelf in ieder geval weinig goede ervaringen mee. UPC staat verder ook niet echt goed bekend. Al die providers zijn over het algemeen vrij middelmatig qua support en bij tijden zelfs slecht als ze weer eens acties hebben waardoor het aantal klanten toeneemt.
Qua support vind ik UPC juist goed... De enkele keer dat ik de klantenservice aan de telefoon heb gehad altijd direct een medewerker aan de lijn die mij ook goed wist te helpen.

Ziggo was echt slecht wat dat betreft, ik had een speciaal nummer om sneller geholpen te kunnen worden, maar zelfs dan werd de verbinding soms simpelweg verbroken of werd je gewoon een kwartier in de wacht gezet.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 17:34 ----------

Ze komen natuurlijk ook niet naar je balie om te vertellen hoe geweldig ze het vinden.

Ik heb juist heel veel problemen gehad met KPN. Ik ben overgestapt naar Ziggo en heb nooit problemen. Internet, telefonie en digitale TV werkt prima.
Nee, maar relatief gezien waren de problemen bij Ziggo heel groot. Weet niet hoe erg het tegenwoordig is. Maar dat krijg je inderdaad als je als bedrijf in één klap zoveel hooi op je vork krijgt.

Ziggo beloofde ook via de site dat iedere Z2 internet abonnee uiterlijk 1 september een snelheidverhoging zou krijgen naar 30 Mbit. Tot op heden heb ik nog steeds 15 MBit, maar inmiddels via via gelezen dat er eerst nieuwe modems verstuurd moeten worden die geschikt zijn voor hogere snelheden.
Het maakt me niet uit dat ik langer moet wachten, maar ben dan eerlijk en doe geen beloftes die je niet waar kan maken. En nieuwe klanten van Ziggo krijgen natuurlijk meteen die hogere snelheid voor dezelfde prijs, terwijl ik als jarenlange vaste klant nog een paar weken/maanden moet wachten.

Zelfde hier, heb overigens wel eens akkefietjes gehad met Ziggo en Casema in het verleden. Maar om nou te zeggen dat KPN zo goed is, heb er zelf in ieder geval weinig goede ervaringen mee. UPC staat verder ook niet echt goed bekend. Al die providers zijn over het algemeen vrij middelmatig qua support en bij tijden zelfs slecht als ze weer eens acties hebben waardoor het aantal klanten toeneemt.

Klopt. Ik had vroeger Planet Internet, en die helpdesk was echt om te huilen. Had ik geen internet, belde ik de helpdesk, werd ik door de helpdeskmedewerker verwezen naar een handleiding op de Planet website. Daar heb je veel aan als je geen internet hebt.

Soms deed internet het 2 dagen niet, dan belde ik en kreeg ik de mededeling dat alles bij hen prima was en dat het probleem toch echt bij mij thuis lag. 30 Minuten nadat ik ophing werkte het internet plots weer.

Bijna alle internetproviders hebben een hele slechte helpdesk. Je krijgt altijd als eerste de eerstelijns helpdesk aan de telefoon, die gasten weten net hoe een computer aan moet en als het probleem niet op de lossen is door de stappen te volgen die op hun beeldscherm staan, wat zo ongeveer beperkt is tot "Schakel de modem uit, wacht 30 seconden en zet de modem weer aan.", dan weten ze het niet.

• Topic Starter Topic Starter
Nou, ik kan gewoon weer 10mb aan bestanden versturen hoor:roflol: want een een mong*len daar. Weten niet eens wat hun product wel en niet kan...

Ziggo bevalt me ook niet helemaal moet ik zeggen, ook de digitale televisie loopt vaak te k*tten.. Maarja, welke provider is wel een beetje betrouwbaar tegenwoordig dan? UPC? Mijn oma en opa hadden een paar jaar geleden internet van Tele 2, werkte goed, snel en geen gezeik.

xs4all, is de betrouwbaarste provider ooit (serious) wel iets duurder als anderen maar de beste service ooit. ;)

wat een negativiteit allemaal over Ziggo, ik heb al jaren en jaren Ziggo en nooit geen problemen mee gehad. Ik heb alles in 1 van Ziggo, zo wel tv beeld is goed, telefoon is goed en over de internet aansluiting heb ik ook niets te klagen.... weten jullie wat kloten is.... de KPN, mijn ouders niets anders als ellende met hun. Ze zijn overgestapt naar versatel.... wat een ramp...
Zo zien jullie maar weer, iedereen heeft wel wat te zeiken over een provider...:cool:

Ziggo = Bagger.

upc = the best full hd mediabox echt zeer relaxt.

kpn = redelijk maar ik vind het maar niks weinig zenders enzo en k*t service

ziggo = laat ik er maar niet over beginnen

Persoonlijk vind ik ziggo prima werken. Snel, doet het altijd en geen problemen.

Zou wel graag wat meer concurentie willen.

Daarnaast kan je grote bestanden delen via Dropbox of webtransfer. neemt niet weg dat het irritant is dat via mail geen grote bestanden verzonden kunnen worden.

Terug
Naar boven