MuscleMeat

Ik zat net

Ronniej

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.093
te poepen en ik dacht bij mezelf ''Waarom hangen die WC-rolhouders altijd zo onhandig aan de zijkant?'' Als zo'n ding recht voor je zou hangen is het veel comfortabeler pakken namelijk! Helemaal irritant is als ze rechts hangen :fuu: of heel ver naar achter, dat je bijna een rondje moet draaien om papier te pakken.

dus Waarom ?

Die van mij hangt gewoon tegen de deur, lekker handig, jwz

Als je daar problemen mee hebt kun je de rol ook voor je neus zetten,bukhouding heb je dan al:)

Damn je hebt gelijk :D

Maar ik haal de rol altijd van de houder. Vind ik ook fijn werken :D

• Topic Starter Topic Starter
Damn je hebt gelijk :D

Maar ik haal de rol altijd van de houder. Vind ik ook fijn werken :D

Nee dat is ook k*t, omdat je hem sowieso een keer laat vallen :o En je niet lekker het papier er af kan rollen haha.

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

Die van mij hangt gewoon tegen de deur, lekker handig, jwz

Beeeeeeeest, als jij de deur open zet kan je dan ook tv kijken of niet ? :D

te poepen en ik dacht bij mezelf ''Waarom hangen die WC-rolhouders altijd zo onhandig aan de zijkant?'' Als zo'n ding recht voor je zou hangen is het veel comfortabeler pakken namelijk! Helemaal irritant is als ze rechts hangen :fuu: of heel ver naar achter, dat je bijna een rondje moet draaien om papier te pakken.

dus Waarom ?

Links is juist k*t!:mad:

WrongAnswer.jpg

Rechts = :fuu:

Omdat als je hem aan de deur hangt en de deur open zwaait, de hele rol wc papier zichzelf afrolt. Next.

Jezus wat een topic.. Ik moet er van schijten!!

Bij mij hangt dat ding recht voor me, is idd zeer handig :D

Ga dan schuin op de plee zitten naar de rol toe.

Ben ik weer de enige die de wc rol van de muur haalt, velletje deraf trekt en hem dan in mijn broek laat vallen?.. Zo kan ik hem easy oppakken voor een nieuw velletje...

toilet nemen die automatisch je reet schoon wast.

problem solved

Mijn wc staat in de badkamer. dus voor me is de badrand.

Kan ik hem daar opzetten.

Alleen springt men kat vaak op de badrand terwijl ik op het wc zit, en dan vind hij het geinig men rol wc papier in bad te duwen.

Dat ik hem wel voor me zou kunnen hangen, dan heb ik toch geen last van die open zwaaiende deur en dan me rol dan helemaal weg is haha.

edit/
bedoel trouwens dat me deur rechts is haha.

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Mijn wc staat in de badkamer. dus voor me is de badrand.

Kan ik hem daar opzetten.

Alleen springt men kat vaak op de badrand terwijl ik op het wc zit, en dan vind hij het geinig men rol wc papier in bad te duwen.

:roflol:

Of je gaat met dit idee meedoen aan Hollands best idea of hoe heeft dat poepprogramma ?

Misschien kom je nog ver :p

Terug
Naar boven