- Waardering
- 1.093
Jwz, koelkast staat rechts van me en links van me staat een klein tafeltje
Nu het wc-rolhoudertje op de deur hangt heb ik ruimte zat![]()
Mag ik een keer bij je komen poepen
?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jwz, koelkast staat rechts van me en links van me staat een klein tafeltje
Nu het wc-rolhoudertje op de deur hangt heb ik ruimte zat![]()
?Misschien ist zo dat het grootste gedeelte van de mensheid met rechts afveeg dat je daarom makkelijk het papier met rechts pakt en in 1 vlotte beweging door kan.....![]()
"
Bijkomend probleem trouwens, waarom hangt m'n leuter altijd tegen de rand...
nou ik ben dus linkshandig en ik moet me aardig draaien en reken om aan de rol te kunnen, als ik dan nog geluk heb hangt er nog wat aan het rolletje.

DoneOwja check even het "met wie van dbb wil je eens een beschuitje eten"
Dat probleem heb ik gelukkig niet!Bijkomend probleem trouwens, waarom hangt m'n leuter altijd tegen de rand...

Wees dan voor de rest van de mensheid blij dat die rechts-handig zijn, anders zou iedereen zulke armen krijgen als dat jij hebt!!! Jij doet ze ook al op de wc zo goed rekken en strekken... Dat lopen de rechtshandige weer mis...
Done
Dat probleem heb ik gelukkig niet!![]()
komtHebben jullie ook altijd als je aan het schijten bent dat het water tegen je reet aan klotst? jwz

Minder hard persen , het is geen bevalling , dat moet je aan je partner overlaten.![]()

Ik kwam erachter dat op m`n werk de rollen links hangen, vervelend zeg![]()
dan zit je op je werk, rustig op de wc, moet je opeens aan dit schijt topic denken. Doe ik goed he.

hahaha, ja nou indd. Ik zat daar en pakte mn velletje en toen ineens dacht ik "hey.. dat is vanaf links" Werk er pas een half jaar, dus zo erg valt het op aan welke kant je je velletjes moet pakken![]()
Hebben jullie ook altijd als je aan het schijten bent dat het water tegen je reet aan klotst? jwz
Daarom pak ik altijd eerst wat wc papier en leg ik het er al in, zodat het niet omhoog gaat spetteren.
Werkt zeer goed![]()