MuscleMeat

Ik zoek een nieuwe kleine laptop

MesutY

Freaky Bodybuilder
Waardering
617
Lengte
1m66
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Hey BB Bro's,

Mijn tientonner laptop mag plaats maken voor een nieuwe. Omdat ik de nieuwe laptop voornamelijk voor huiswerk, films en muziek etc wil gebruiken en hij makkelijk mee te nemen moet zijn, zoek ik dus een nieuwe laptop.

Ik zoek van die wat compactere laptops dus die kleintjes. Niet van de EEE pc, mag wel iets groter zijn.

Must haves.
- Lange batterij duur
- Moet goed veel data kunnen verwerken.
- Budget max € 500,-

Kunnen jullie mij helpen zoeken, of hebben jullie ervaring met zulke laptops. Heb nu een Toshiba, zeer tevreden over dit merk.

Hey BB Bro's,

Mijn tientonner laptop mag plaats maken voor een nieuwe. Omdat ik de nieuwe laptop voornamelijk voor huiswerk, films en muziek etc wil gebruiken en hij makkelijk mee te nemen moet zijn, zoek ik dus een nieuwe laptop.

Ik zoek van die wat compactere laptops dus die kleintjes. Niet van de EEE pc, mag wel iets groter zijn.

Must haves.
- Lange batterij duur
- Moet goed veel data kunnen verwerken.
- Budget max € 500,-

Kunnen jullie mij helpen zoeken, of hebben jullie ervaring met zulke laptops. Heb nu een Toshiba, zeer tevreden over dit merk.

Ik zou voor een 10-13inch gaan dan.. idd niet zon pocketpc's want die zuigen.
Of een 15 inch.. merk: toshiba,asus lijken mij goeie laptops.. Zou je tog eentje met een i3 processor kunnen vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou voor een 10-13inch gaan dan.. idd niet zon pocketpc's want die zuigen.
Of een 15 inch.. merk: toshiba,asus lijken mij goeie laptops.. Zou je tog eentje met een i3 processor kunnen vinden.

Thanks zal ff kijken, enig site's waar ze scherp geprijsd zijn?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zelf een ouder model van deze maar wel met dezelfde specificaties.
[Link niet meer beschikbaar]

Erg rap dingetje voor die prijs, 500GB schijf is vaak wel genoeg en batterij gaat tussen de 4 en 6 uur mee. Net iets groter dan een EEE pc maar misschien net iets te klein voor jou

Ik heb zelf een ouder model van deze maar wel met dezelfde specificaties.
[Link niet meer beschikbaar]

Erg rap dingetje voor die prijs, 500GB schijf is vaak wel genoeg en batterij gaat tussen de 4 en 6 uur mee. Net iets groter dan een EEE pc maar misschien net iets te klein voor jou

processor is niet al te best lijkt me .. Kan je beter 100 euries meer betalen voor eentje me i3 proc.. dan zit je tog een stuk beter.. ram kan je altijd uitbreiden en hdd is idd 500gig genoeg. Voor je dagdagelijkse taken heb je ook geen hoge videokaart nodig dus dat is ook minder belangrijk.

Dell inspiron 15 special edition? Kost wel iets meer maar heb je wel wat leuks.

• Topic Starter Topic Starter
Die krengen zijn best duur ffs.

Terug
Naar boven