AndroidHealthClinic

Ik zou graag eens deelnemen aan de Men's physique klasse, maak ik kans?

BBBockeRRR

Dutch Bodybuilder
10 media-items
Waardering
18
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Hallo,

Ik zou graag eens deelnemen aan de Men's physique klasse.

Denken jullie dat ik kans maak en waar moet ik vooral op letten?

ben je verplicht een short te dragen tot over je knieën?

alle tips en adviezen zijn welkom!

let erop dat deze foto's koud zijn genomen :)

alvast bedankt voor jullie reactie(s)

snapshot (2).jpg

snapshot (7).jpg

snapshot (4).jpg

Nog een paar percentjes lager en go for it zou ik zeggen.

Nou, eerlijk is eerlijk denk ik niet dat je een top 3 kans heb als ik t zo bekijk. Maar bewijs me graag t tegenover gestelde.

Ten tweede zijn al die jongens echt veeeeel groter dan je denk.

Hoe dan ook alle succes met je doelen.

Op podium ga je geen kans maken.. Vergeet niet dat je op een podium veel kleiner oogt + je staat heel dicht bij je camera. Ga eens een pak verder staan en neem dan een foto.

• Topic Starter Topic Starter
Nou, eerlijk is eerlijk denk ik niet dat je een top 3 kans heb als ik t zo bekijk. Maar bewijs me graag t tegenover gestelde.

Ten tweede zijn al die jongens echt veeeeel groter dan je denk.

Hoe dan ook alle succes met je doelen.

Ik moet nog een stuk 'groter' worden , zal ook wel lukken :) maar ik weet wat je bedoelt..
op het podium lijk je inderdaad wel een stuk kleiner dan pak weg naast jou...
maar heb wel eens gelezen dat massa niet zo belangrijk is binnen deze klasse dat het vooral om symmetrie en definitie gaat, of heb ik dit mis?

Ik moet nog een stuk 'groter' worden , zal ook wel lukken :) maar ik weet wat je bedoelt..
op het podium lijk je inderdaad wel een stuk kleiner dan pak weg naast jou...
maar heb wel eens gelezen dat massa niet zo belangrijk is binnen deze klasse dat het vooral om symmetrie en definitie gaat, of heb ik dit mis?

Je hebt genoeg massa nodig hoor.

Je hebt genoeg massa nodig hoor.

Precies, je verkijkt je er echt op. Soms zie ik reuzen op de sportschool, keihard erbij staan.
Vertellen ze me dat ze net mee hebben gedaan met een wedstrijd, vervolgens laten ze de fotos zien.
Daar lijken ze wel 80kg ipv 105kg.

Precies, je verkijkt je er echt op. Soms zie ik reuzen op de sportschool, keihard erbij staan.
Vertellen ze me dat ze net mee hebben gedaan met een wedstrijd, vervolgens laten ze de fotos zien.
Daar lijken ze wel 80kg ipv 105kg.

Klopt helemaal.

Terug
Naar boven