XXL Nutrition

Ik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel een beetje realistisch blijven, markus heeft ze dikker :D

ik vind trouwens dat mensen die zelf geen foto's posten niet meer mogen reageren op foto's.

alvast bedankt.

voor 2 jaar vind ik het wel tegenvallen,

ik train 1 maandje in sportschool ofzo 4x per week, maar met stats kunnen we meer dan met die vage foto.

Je ging naar www.dutchbodybuilding.com , je kwam op de verwijspagina naar dutchbodybuilding forum of dutchfitness forum en jij dacht Dit valt onder bodybuilding:rolleyes: @#&@@#$%&@:mad:

Hij heb wel die chick met huge boobs als mattie!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga nu zeker veel meer lezen op dit forum en probeer een goed schema op te bouwen.
@arnoldfan Zal het kunnnen overwegen ^^, enige wat ik thuis heb is gewichten, dus ja, maar met deze dingen kan ik aardig veel oefeningen doen.
En een betere maaltijd zal ook helpen dan :P
Volgende foto word zoals ik al zei een pose zal vanavond eens wat proberen.

ik vind het vooral zeer respectvol dat je al die chicks jou hun beste maatje weet te laten noemen

eerlijk is eerlijk!de gemiddelde hot babe date liever een ecto met een mooiboy koppie,dan een semi brede opzich zelf geilende dutchbodybuilder of niet?

Klopt, ik denk dat daar binnenkort verandering in komt, soort van smaakverandering in de jaren, misschien is meso dan wel weer in de mode ;) dus we hebben nog ff om te bouwen jongens... komt goed

Terug
Naar boven