Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alsof jij er zo bijloopt vriend. Denk et niet, anders had je niet aan 5000euro supplementen gekocht hehniks bijzonders ik zie enkel wat abs en dat was het dan, pik een willekeurige marokkaan van de bijlmer die ziet er ook zo uit

Hier is het oude gesloten topic
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/na-1-jaar-traine-218599/
piccies zijn weg hij heeft een half jaar moeten wachten tot de daadwerkelijke gozer weer pics heeft gepost![]()

Ik herken die 2e fotodie heb ik wel eens op hyves voorbij zien komen, volgens mij train je sowieso al langer dan 1.5 jaar en heb je gebruikt want ik heb toendertijd ook andere foto's op je hyves gezien ;-) ik herken dit aan je verbandje om je hand trouwens

wat zit ji nou te mauwen alsof ji mij kent dus praat niet zo dom kindjealsof jij er zo bijloopt vriend. Denk et niet, anders had je niet aan 5000euro supplementen gekocht heh
net fysiek maar vind het beetje BS allemaal... 20jr en zogenaamd 1,5 jaar trainen..
wat zit ji nou te mauwen alsof ji mij kent dus praat niet zo dom kindje

Dit is toch al een zinkend schipKom op geen ruzie maken, zijn al meer topics door naar de klote gegaan![]()

Als je een schip richting een ijsberg vaart moet je de ijsberg idd niet de schuld gevenJah een snel zinkend schip maar dat is niet onze fout maar van de gene die zo'n Gay topic maakt tog?![]()

Als je een schip richting een ijsberg vaart moet je de ijsberg idd niet de schuld geven![]()