infinite
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Hallo DBB-ers!
ik heb artikelen besteld via Amerika (merkkleding), en USPS geeft het volgende:
Detailed Results:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] Into Foreign Customs, May 19, 2009, 8:40 pm, NETHERLANDS [Afbeelding niet meer beschikbaar] Arrived Abroad, May 19, 2009, 8:40 pm, NETHERLANDS [Afbeelding niet meer beschikbaar] International Dispatch, May 15, 2009, 10:03 pm, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099 [Afbeelding niet meer beschikbaar] Arrival [Afbeelding niet meer beschikbaar] Electronic Shipping Info Received, May 14, 2009
Vanaf 19 Mei ben ik dus al aan het wachten totdat het pakketje doorgaat vanuit de douana...
Mijn vraag is dus:
Hebben jullie hier ook eerder mee te maken gehad?
Wat kan er gebeurt zijn en is dit gebruikelijk dat zoiets gebeurt?
Bedankt voor jullie antwoord+verhalen!
greetzzzz
ik heb artikelen besteld via Amerika (merkkleding), en USPS geeft het volgende:
Detailed Results:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] Into Foreign Customs, May 19, 2009, 8:40 pm, NETHERLANDS [Afbeelding niet meer beschikbaar] Arrived Abroad, May 19, 2009, 8:40 pm, NETHERLANDS [Afbeelding niet meer beschikbaar] International Dispatch, May 15, 2009, 10:03 pm, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099 [Afbeelding niet meer beschikbaar] Arrival [Afbeelding niet meer beschikbaar] Electronic Shipping Info Received, May 14, 2009
Vanaf 19 Mei ben ik dus al aan het wachten totdat het pakketje doorgaat vanuit de douana...
Mijn vraag is dus:
Hebben jullie hier ook eerder mee te maken gehad?
Wat kan er gebeurt zijn en is dit gebruikelijk dat zoiets gebeurt?
Bedankt voor jullie antwoord+verhalen!
greetzzzz

Weet jij wat het taxvrije bedrag is bij een gift?