AndroidHealthClinic

Impotentie vraag??

Bravo2

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik heb een vraag over impotentie en kuren want begrijp het nog niet helemaal.
Krijg je nou van de kuur die je neemt eerder impotentie of licht het aan de nakuur.

[Link niet meer beschikbaar]

Hangt sterk af van product tot product. De profielen geven je alle antwoorden. Hoe sterker aromatiserend, hoe zwaarder de klappen op je libido.

• Topic Starter Topic Starter
o ok bedankt

Van de kuur zelf krijg je eerder impotentie.

Een goede nakuur zorgt er o.a. voor dat een eventuele impotentie zoveel mogelijk wordt geremd.

Het was toch: hoe sterker androgeen, hoe sterker de klap voor je libido?

De impotentie wordt veroorzaakt door een laag testosterongehalte. Als je aan het kuren bent met testosteron zal je tijdens de kuur dus geen last hebben van impotentie.

Tijdens het kuren gaat je lichaam wel zelf steeds minder testosteron aanmaken omdat het gehalte zo testosteron in je bloed zo hoog is dat je lichaam denkt dat het niks meer hoeft te maken.

Eenmaal klaar met kuren maakt je lichaam dus nog steeds bijna geen testosteron aan dus zit je tijdelijk met een laag testosteron gehalte waardoor je dus impotentie problemen krijgt.

Een nakuur helpt wel iets maar het is daarna niet meteen weer de oude, dat kan wel een paar maanden duren.

Ik kan ernaast zitten maar ik heb het idee dat een stof die het meest lijkt op de eigen testosteron ook het meest de eigen testosteronproduktie onderdrukt.

JoeTat2 zei:
[Link niet meer beschikbaar]

Hangt sterk af van product tot product. De profielen geven je alle antwoorden. Hoe sterker aromatiserend, hoe zwaarder de klappen op je libido.

Trenbolone aromatiseert niet dus dat zou geen klap geven op je libido?

raar mij libido is better then ever tijdens me nakuur ??? of krijg je de klap pas daarna?

misschien ben je te vroeg met je nakuur begonnen? dat is eigenlijk de enige verklaring die ik me kan bedenken

nee mij ook niet... vaag man... nou ja beter toch

Latin spirit zei:
nee mij ook niet... vaag man... nou ja beter toch

ja en de gear was gewoon van Med request wat dbc01 ook nam dus lijkt me niet nep. Maarja goed is wel beter ja alleen wel vaag. Merk wel dat ik een vergroot prostaat heb.

verder trouwens ook afname van kracht en massa. Maar ik laat nog wel in me log weten wat me eind gewicht is.

MRP is gewoon topkwaliteit dus daar zal het niet aan liggen kerel, veel succes met herstellen

endymion zei:
Trenbolone aromatiseert niet dus dat zou geen klap geven op je libido?
Van alleen tren gebruik zou je zelfs al potentie problemen kunnen krijgen. Tren is ook erg hard voor je eigen systeem.

Maar een verminderd libido zit soms ook wel een beetje tussen de oren. Tijdens een kuur functioneerd alles 200%. Na je kuur misschien nog maar 80%, niks om je zorgen te maken dus maar het verschil in drang is zo groot dat je al snel tussen je oren een probleem krijgt.

@firedsoul, Dat van een vergrote prostaat merk ik zelf ook altijd. Dit gevoel trekt bij mij na een tijdje ook weer weg.

idd tren is ****ing androgeen dus gaat zeker een klap geven op je libido, daarnaast is het een norandrogeen dus dat zegt genoeg toch?

en ik denk dat jij wel gelijk hebt met het tussen je oren verhaal

het zal ook wel aan de persoon liggen blijkbaar want mij libido is gewoon misschien zelfs beter dan voor de kuur en vooral de "ladingen"

Thanatos zei:
Van alleen tren gebruik zou je zelfs al potentie problemen kunnen krijgen. Tren is ook erg hard voor je eigen systeem.

Was natuurlijk niet echt een vraag van mij maar was meer om te laten zien dat de stelling "Hoe sterker aromatiserend, hoe zwaarder de klappen op je libido." niet klopt.

firedsoul zei:
raar mij libido is better then ever tijdens me nakuur ??? of krijg je de klap pas daarna?

Tijdens je kuur heb je juist een grote hoeveelheid mannelijk hormoon in je lichaam zitten.
Vandaar dat je ook vaak van mensen hoort dat ze tijdens het kuren
de hele dag geil zijn :D

Het is handig om voor je nakuur ook nog HCG te gebruiken zodat je sneller hersteld
en je dus na je kuur niet snel libido problemen krijgt.

LangeMan zei:
Tijdens je kuur heb je juist een grote hoeveelheid mannelijk hormoon in je lichaam zitten.
Vandaar dat je ook vaak van mensen hoort dat ze tijdens het kuren
de hele dag geil zijn :D

Het is handig om voor je nakuur ook nog HCG te gebruiken zodat je sneller hersteld
en je dus na je kuur niet snel libido problemen krijgt.

neuh had het juist niet zo veel in me kuur maar vooral nu in me nakuur ben al zo een weekje aan het nakuren.

fired soul je gebruikte toch ook igf in je nakuur?mis dat het hierdoor de problemen wegblijven grts

Terug
Naar boven