MuscleMeat

imuunsysteem

anoniem22082016

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Gasten,
Aangezien er in NL officieel een griepepidemie is geconstateerd zit ik met een vraag.
In hoeverre hebben AAS nadelige invloed op je imuunsysteem waardoor je veel meer receptief bent voor iets simpels als een griepvirus oid.

BigMaus??

Ik zelf heb juist het gevoel dat ik tijdens het kuren een betere weerstand heb, maar naar de kuur een stuk minder door je lage test gehalte.

tijdens kuur ---> weerstand lager (imo)

Je weerstand is tijdens en na een kuur een stuk lager.

Omdat je je altijd superieur voelt tijdens een kuur, maar met de ingenomen hormonen pleeg je wel een aanslag op het gehele systeem van je lichaam.

oke, voel me altijd bere goed inderdaad;)

zeker oppassen als je bromo erbij neemt, bromo en as en je bent erg bevattelijk voor van alles

Omdat je je altijd superieur voelt tijdens een kuur, maar met de ingenomen hormonen pleeg je wel een aanslag op het gehele systeem van je lichaam.

normaliter heeft testosteron toch een positieve invloed op je weerstand? Of zijn er op een gegeven moment processen die juist harder in de tegenrichting werken?

Op CSI was er zo'n aflevering waar een AAS gebruiker gestorven was aan een schimmelinfectie. En daar zeiden ze dat de weerstand tijdens het kuren lager ligt.
Ik merk ook dat tijdens het kuren ik vlugger wat keelpijn krijg enzo...

dat, in vraagvorm, is idd mijn vraag ja :D maar wat is het antwoord?

mijn ervaring zegt nee, en als je de logs er op naleest zie je dat bijna iedereen wel te maken krijgt met een griepje tijdens zijn of haar kuur....wetenschappelijk onderbouwen kan ik het niet...

sience sucks :rolleyes:

Op CSI was er zo'n aflevering waar een AAS gebruiker gestorven was aan een schimmelinfectie. En daar zeiden ze dat de weerstand tijdens het kuren lager ligt.

nounou niet teveel tv kijken gabber, csi is leuk maar fake :P

idd tijdens en in nakuur is de weerstand lager.

Hoe meer spiermassa hoe beter immuunsysteem.

Een beetje goede multi en C + E doen ook wonderen voor je weerstand

opgezwolle keel heb ik altijd 1e weken van me kuur,
maar zou indd hoge dosis vitamine c nemen.
ik neem zelf dagelijks 4 gram

Gasten,
Aangezien er in NL officieel een griepepidemie is geconstateerd zit ik met een vraag.
In hoeverre hebben AAS nadelige invloed op je imuunsysteem waardoor je veel meer receptief bent voor iets simpels als een griepvirus oid.

BigMaus??

Ten alle tijden een multi nemen.
Ik merk zo vaak dat mensen pas vitamines weg tikken als ze al ziek zijn.

Vergeet niet dat juist de anti-oxidanten zo belangrijk zijn voor ons.
Het kost ook bijn aniets meer, dus zorg dat je dat op orde hebt.

Een od aan HGH tegen allerlei invloeden van buitenaf geloof ik niets van...IKKE, leg s uit kerel.

Terug
Naar boven