Fitness Seller

Shocking News In brand gestoken jongen zorgt dertien jaar later op sterfbed voor gerechtigheid

Hoe kan je op 13 jarige leeftijd iemand verkrachten EN in brand steken? Dan ben je gewoon een vieze psychopaat.

Toen ik 13 was had ik me nog niet eens afgetrokken xd

150 miljard? daarvoor zou ik me in de reet laten nken.

um... Volgens het double jeopardy principe kan hij toch niet nog eens vervolgd worden voor iets waar hij onschuldig voor is bevonden?

nm, te vlug gelezen, is nooit vervolgd geweest

Laatst bewerkt:
ik kan niet echt achter de logica van die schadevergoeding komen? Dat is gewoon random getallen opnoemen. Of het nou 150.000 of 150.000.000.000 is, het geld krijgen ze toch niet?

:splat:Vieze laffe teringmongoool, fuuuuuuuuuuuuu kan hier zo facking kwaad om worden

Hoe kan je op 13 jarige leeftijd iemand verkrachten EN in brand steken? Dan ben je gewoon een vieze psychopaat.

Inderdaad. iemand verkrachten oke, of iemand in brand steken ook nog wel. Maar allebei!?!?! WTF was he thinking! Dat begint al best wel op pesten te lijken.

Nou die 150 miljard is inclusief verbranden dus snap niet hoe jullie zo dom kunnen zijn om te roepen ik zou mezelf laten neuke voor dat geld dan moeten ze je er ook bij in de fik zetten anders klopt het verhaal niet meer ;)

Terug
Naar boven