MuscleMeat

In de war!!

Elduderino

Cool Novice
Waardering
0
Nou heb ik ook wat!!! Ik heb vorige week winstrol depo gekregen, ik kan geen enkele aanwijzing vinden dat ze nep zijn, ik heb foto's van het doosje en van de amps opgestuurd naar de dude van bodypage, deze verzekerde me ervan dat ze echt waren...maar ik heb ze een dag laten staan, en ze zijn uit de emulsie gevallen, nu blijkt dat ong. 20% water is en 80% poeder. En volgens de meesten zijn ze dan nep...ondanks het feit dat er geen enkel foutje op de doos/ampullen en bijsluiter zit waaraan ik kan zien dat ze nep zijn!!!

Wat moet ik nou geloven???? ???

Ik zou anders wel een foto posten, maar dat is me tot op heden nog niet gelukt...bestand was te groot etc.

Ik kom ook op andere fora maat!

Het kan heel goed zijn dat nep versies net zoveel en soms wel meer werkzame stof bevatten. Het hoeft per definitie niet een erg te zijn om nep te hebben. Probleem is alleen dat de kans wat groter is dat de boel wat vervuild is omdat het bereid is in geen hygienische laboratoria maar gewoon bij moeder op het vuur, waardoor je misschien een klein abces kan oplopen van wat zei ik ook alweer? 2x2 cm.

Maar dit hoeft natuurlijk helemaal niet het geval te zijn en loopt het allemaal wel met een sisser en veel minder massa dan beoogd was af

• Topic Starter Topic Starter
Wat bedoel je met andere fora?? Ik zat net op een ander bb-forum en daar hadden ze foto's van echte winny die maar ong. half om half uit de emulsie waren gevallen....dus dit betekend toch niet altijd dat ze nep zijn?...

Winstrol wordt heel weinig vervalst, maak je niet druk.

Ik heb op een ander forum expres wat foto's gepost met de nep winstrol lote 001 ik denk dat deze wel bekend is bij de "oude rotten". Deze serie was wel degelijk nep.

Elduderino zei:
Wat bedoel je met andere fora?? Ik zat net op een ander bb-forum en daar hadden ze foto's van echte winny die maar ong. half om half uit de emulsie waren gevallen....dus dit betekend toch niet altijd dat ze nep zijn?...
Het licht er maar net aan hoelang ze staan probeer eens met je nagels te tekst eraf t ekrabben als dat gaat zou het kunnen dat ze nep zijn (maar dan heb ik het over winny depot van ZAMBON) zie foto!!!!

[Link niet meer beschikbaar]

@Schroefje:

De ampul die jij toont is duidelijk geen immitatie:eyebrow:

Dus als ze gewoon uit de emulsie vallen, ook al is het geen 90% water en de letters kunnen er niet af gekrabt worden (ik heb het even geprobeerd en ik krijg het er niet af!!) Dan hoef ik me nergens druk om te maken??

Nog 1 ding, ik las dat winny niet nagemaakt werd, maar dat klopt volgens mij niet..er zijn wel degelijk heel veel fake winny's in omloop en nog hele goede ook!!

Winstrol Depot wordt vrij veel nagemaakt. Net zoals met héél veel andere AAS.

Maar......

Who Cares??

Elduderino zei:
Dus als ze gewoon uit de emulsie vallen, ook al is het geen 90% water en de letters kunnen er niet af gekrabt worden (ik heb het even geprobeerd en ik krijg het er niet af!!) Dan hoef ik me nergens druk om te maken??

Nog 1 ding, ik las dat winny niet nagemaakt werd, maar dat klopt volgens mij niet..er zijn wel degelijk heel veel fake winny's in omloop en nog hele goede ook!!
Post eens een foto bro daar kunnen we wat mee!!!

De winstrol van Zambon wordt heel weinig vervalst.

Ik zeg niet dat ze helemaal niet vervalst worden , maar dat ze WEINIG vervalst worden en zoals jij al net aangaf zijn ze makkelijk te herkennen.

@schroefje

Waaraan kun je ze het beste herkennen??

Levrone@ zei:
Ik zeg niet dat ze helemaal niet vervalst worden , maar dat ze WEINIG vervalst worden en zoals jij al net aangaf zijn ze makkelijk te herkennen.
:kiss:

idd maar hij kan beter eens een foto posten[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik krijg het echt niet voor elkaar om een foto te posten, hoe krijg ik em nou in dit venster, moet dit altijd via een website ofzo?? Want uploaden vanaf m'n computer wil al helemaal niet??

Elduderino zei:
Ik krijg het echt niet voor elkaar om een foto te posten, hoe krijg ik em nou in dit venster, moet dit altijd via een website ofzo?? Want uploaden vanaf m'n computer wil al helemaal niet??
http://www.uploadit.org

Hier een account maken foto uploaden en dan de url hier neerzetten suc6!!!!

Ok...alst goed is zijn hierop de foto's van mijn amps te vinden!!

De bovenste link is lote s020 en de onderste lote s018

@schroefje....thanks bro!! :D :D

Terug
Naar boven