MuscleMeat

In de war!!

• Topic Starter Topic Starter
De lotenummers en datum, en de prijs in euro's zijn in het doosje gestanst!! Of hoe ze dat ook noemen!! Het schijnt ook zo te zijn dat de nieuwere winnys niet meer scheiden in 90% water en 10% poeder, maar eerder 40% water en 60% poeder!!! :p

Deze zien er zondermeer echt genoeg uit!

Je kan ze zonder al te veel problemen in je tere kontje zetten hoor:p

als je ze nog steeds niet vertrouwd bro breng ze naar mij en ik zal ze even voor je testen kun je zien of ik vooruitgang boek of niet :D

Je moet natuurlijk heel voorzichtig zijn met wat je gebruikt je hebt immers maar 1 lichaam en daar moet je het mee doen. Ik krijg alleen de indruk dat sommige jongens een beetje te paranoia aan het worden zijn als het gaat om fakes. Geloof me jongens er zijn heus nog wel goede spullen in omloop.

JK
Mister Holland 2003

Je hebt gelijk...in het begin twijfelde ik er nooit aan of ze echt waren of niet...maar nu ik al die verhalen heb gelezen over fakes begin ik zelfs te twijfelen als ik ze rechtstreeks uit de fabriek zou halen!! :rolleyes:

:scared: I'm not paranoid!! Or am I?? :splat:

yup deze zijn goed bro...ze zien er goed uit en het doosje ook. ook heb je 2 verschillende lot#'rs dus ik zou ze met een gerust hart gebruiken..

Succes met je kuur :)

D.W.

Hey...dutch windmill..ik heb jou ook op een engels/amerikaans bb-forum gezien!! Kan dat?? :D

haha ja bro..dat kan wel kloppen :)

D.W.

Terug
Naar boven