AndroidHealthClinic

In dubio over 2e (bulk)kuur

GroteSjaak87

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
160kg
Vetpercentage
2%
Heb mijn eerste kuurt 12 weken Test E 500 mg met Winstrol als kickstart gedaan.

Nu ben ik een tweede kuur aan het plannen en ik loop een beetje vast... Het moet een clean bulkkuur worden, maar er lijken vrijwel geen opties te zijn.

Deca zie ik niet zo zitten omdat ik niet eerst wil opblazen als een ballon om daarna weer alles te verliezen. Tren is nog te vroeg. Masteron niet geschikt als bulkkuur. Primo is me te prijzig, dus er lijkt alleen boldenone over te blijven.

Nu weet ik dat de meningen over bold verschillen, dus ik ben van plan om het vrij netjes te doseren:

1-4 50mg dianabol
1-14 500mg Test E
1-14 800mg Boldenone

HCG loopt mee vanaf week 1 (2x 500IU) en nolva als nakuur op 20/20/20/20.

Wat denken jullie ervan en hebben jullie nog tips voor een andere nette (bulk)kuur?

Alvast bedankt,

Sjaak Klapperkaak

Opblazen op deca is gewoon bepaald door je voeding (natrium, koolhydraten, water inname) en wellicht een kleine beetje door de instabiliteit van decanoate ester en ook dat is persoonlijk. Anders kies je voor NPP, snellere vorm van nandrolone, kun je elke 3 dagen zetten.

Anders gewoon simpel houden en je test op 750 zetten en dianabol swappen voor oxy (aanrader).

Of je vetpercentage gwn zo laag mogelijk houden en maken voor je met deca gaat beginnen .

Heb mijn eerste kuurt 12 weken Test E 500 mg met Winstrol als kickstart gedaan.

Nu ben ik een tweede kuur aan het plannen en ik loop een beetje vast... Het moet een clean bulkkuur worden, maar er lijken vrijwel geen opties te zijn.

Deca zie ik niet zo zitten omdat ik niet eerst wil opblazen als een ballon om daarna weer alles te verliezen. Tren is nog te vroeg. Masteron niet geschikt als bulkkuur. Primo is me te prijzig, dus er lijkt alleen boldenone over te blijven.

Nu weet ik dat de meningen over bold verschillen, dus ik ben van plan om het vrij netjes te doseren:

1-4 50mg dianabol
1-14 500mg Test E
1-14 800mg Boldenone

HCG loopt mee vanaf week 1 (2x 500IU) en nolva als nakuur op 20/20/20/20.

Wat denken jullie ervan en hebben jullie nog tips voor een andere nette (bulk)kuur?

Alvast bedankt,

Sjaak Klapperkaak

deca kan makkelijk ik heb zelf ook op 1 gram test en 600 deca gezeten 11 kilo erbij en behoorlijk droog genleven ligt aan voeding ;)

Bloat =/= vet, je kan gewoon cutten op dingen die bloat veroorzaken. En als je snapt dat een deel van de massa/kracht gains van deca door de bloat komen dan word je ook niet verrast als je bij het off gaan het een en ander verliest.

waarom niet bulken op tren?

Bold in de bulk is hetzelfde als groenten eten om proberen bij te komen lol. Slechte keuze dus

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties heren. Ben het ondanks mijn beperkte gebruikerservaring niet met alles eens. Zo lijkt me nonsens dat het opblazen op deca alleen aan voeding ligt. Mocht dit zo zijn dan zou elke AAS hetzelfde effect hebben op de waterhuishouding. Als voor de rest alles gelijk is, pak je op deca natuurlijk meer vocht dan op trenbolone.

Daarbij maak ik me trouwens niet zozeer zorgen over mijn vetpercentage of bloat in het algemeen, maar meer het feit dat ik kwalitatieve massa wil opbouwen en geen zin heb om de helft van mijn gains te verliezen na de kuur. De kerel die eerder aanhaalde 11 kilo te zijn bijgekomen op deca, mag waarschijnlijk blij zijn als hij er uiteindelijk 5 van heeft overgehouden.

Bold in de bulk is hetzelfde als groenten eten om proberen bij te komen lol. Slechte keuze dus

Tja, zoals gezegd verschillen de meningen nogal over Bold. In de VS is het een erg populair middel om te cleanbulken, al snap ik ook wel dat deca daar wat moeilijker te verkrijgen is.

Wel erg opmerkelijk dat de ervaringen alleen positief of juist negatief te zijn bij dit middel. Totaal niets tussenin. Sommigen merken er niets van terwijl ik genoeg reports heb gelezen waarbij men bold toch over deca prefereert. Met name omdat de netto gains ongeveer hetzelfde zijn een aantal maanden na de kuur. Tevens zijn er veel bijwerkingen en andere negative effecten te verwachten met bold.

Is het anders een idee om 200 deca toe te voegen en de bold dan te verlagen tot 600mg?

1-4 50mg diana
1-14 500mg Test E
1-14 600mg Boldenone
1-12 200mg Deca

Of is dit weer overkill?

In for moar

Je moet 't voor jezelf bepalen. Zoals ik al zei, om Bold te zien als hoofdproduct voor massa in je kuur is dom imo, daarvoor is het te zwak en zijn er betere producten ( Test uppen, Tren of Deca ). Daarentegen, als jij liever 4 kg in je kuur pakt en er 4 overhoudt dan dat je er 10 pakt en er 6 overhoudt aan het eind dan kun je idd Bold prefereren over een Deca.

Ik zit op het moment op 900 Bold ( met wat andere dingetjes ) en het doet zeker wel wat, ik word er ronder van, traps/delts/upperchest staan voller en ik ben wat vasculairder. Dit zijn leuke dingen als je andere gear, zoals in mijn geval hoge Test en wat Slin/GH, hebt die je daadwerkelijk laten groeien.

Deca moeilijk te verkrijgen in de VS? Waar praat je over kerel???

Bold puur te gebruiken als bulkmiddel ga je spijt van krijgen. En ik praat uit ervaring want ik heb 12 weken gebulkt op 500mg testosteron en 1,2gr boldenone

Maatje van me had een goede bulk gedaan met test/tren, daar een beetje Bold bij voor de eetlust en uithoudingsvermogen. Tevens ook hgh erbij dan, als je budget het toelaat zou ik dat zeker overwegen.

• Topic Starter Topic Starter
Nogmaals dank voor de reacties. Jullie ervaringen heeft me toch doen besluiten om dan maar voor Test en Deca te gaan:

1-4 dianabol 50mg ED
1-12 Test E 500mg EW
1-10 Deca 400mg EW
1-14 2x 500 IU HCG EW
14-18 Nolvadex 20mg ED

Heb nu wel al een aantal flesjes bold besteld. Ben zo rond mei van plan om dit te gaan inzitten voor een cutkuur met een lage dosis Tren. Zat dan te denken aan:

1-4 Winstol 50mg ED
1-14 Test E 500mg EW (afhankelijk van mijn prikervaringen wellicht Test P)
1-14 Bold 600-800mg EW
1-12 Tren E 200 mg EW (afhankelijk van mijn prikervaringen wellicht Tren A)
1-16 HCG 2x 500 IU EW
16-20 Nolva 20mg ED

Meningen?

Dianabol misschien overwegen om 6 weekjes te doen maar voor de rest ziet je bulkkuur er nu netjes uit bro

Heb zelf laatst een topic aangemaakt. 1g+ test only is ook een goede massakuur!

Terug
Naar boven