- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 22%
Ok verhaal gaat als volgt, Juni vorig jaar gaat een vriend mee naar de gym. Neemt een abonnement etc... en is ook helemaal verslingerd.
In augustus spreken we af om volgend jaar Juni op vakantie te gaan en wie dan het meeste vooruitgang heeft geboekt mag een jaar gratis trainen op de verliezer zijn kosten.
schema:
stats:
zou nog op mijn voeding willen letten, maar ben nog bezig met stickeys enzo. Nu ben ik van 102kg naar 92kg gegaan door alleen water te drinken ipv koffie - cola - ....
dus ik ga dat eerst proberen en vanaf dat ik daar een limiet heb bereikt hoop ik dat mijn kennis over voeding voldoende is om terug te beginnen afvallen.
iig deze log ga ik gebruiken om zelf wat shizzle in te zetten en mezelf te motiveren ^^
In augustus spreken we af om volgend jaar Juni op vakantie te gaan en wie dan het meeste vooruitgang heeft geboekt mag een jaar gratis trainen op de verliezer zijn kosten.
schema:
Maandag:
- Bench Press 1*15 op warmen. vervolgens 3 setjes met herhalingen 12-10-8
- Incline DB Press 12-10-8
- DB Flys 3*10
- 3*10 Dips
- 3*10 skullcrusher
- nog een oefening 3*10 (driehoekje, extensions, ...)
Woensdag:
- lat pulldown breed 1*15 opwarmen als je dat wil, daarna 3 setjes 12-10-8
- 3*10 hyperextensions
-12-10-8 One arm row (dumbel)
- 12-10-8 seated row (machine)
- 3*10 Preacher/DB curls
- 21'en (3keer) of barbell curls 3*8
Vrijdag:
- Military press 12-10-8
- db Press 12-10-8-6
- achterkant schouders licht 3*8/10
- Side raises 3*8/10
- buikspieren
- oefening onderarmen.
stats:
body:
- gewicht: 95kg
- lengte: 1m78
- leeftijd: 25j
Weights (max 1 rep)
- BP: 120k
- Dumbbell press: 50 kg
- db press (schouders) 35kg
- one arm row (dumbels): 31kg
zou nog op mijn voeding willen letten, maar ben nog bezig met stickeys enzo. Nu ben ik van 102kg naar 92kg gegaan door alleen water te drinken ipv koffie - cola - ....
dus ik ga dat eerst proberen en vanaf dat ik daar een limiet heb bereikt hoop ik dat mijn kennis over voeding voldoende is om terug te beginnen afvallen.
iig deze log ga ik gebruiken om zelf wat shizzle in te zetten en mezelf te motiveren ^^

, triceps en biceps verwisseld omdat mijn triceps nog moe waren.