MuscleMeat

In het belang van alle UG Labs!

Users who are viewing this thread

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Ik vind dit ook een goed voorstel. Alleen zullen er altijd ergens 'rotte appels' tussenzitten.

Grtzz

lorenzo

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 nov 2002
Ik ben het niet met je eens Big Maus.

Ik snap je punt wel, en allicht zal het iets helpen als er op forums geen Namen weer genoemd worden van UG-labs, maar ik vind dat het ook vele voordelen heeft dat er openlijk over merken gepraat wordt op forums. Je moet niet vergeten dat het lang niet alleen negatieve reclame brengt. Er zijn ook talloze topics waarin de desbetreffende merken de hemel in worden geprezen, en op die manier worden er ook veel klanten geworven. Doet een UG-lab goed werk, dan beloond het zich ook in meer klanten door mond op mond reclame, zij het in de sportschool, zij het op een forum.

Weet je wat het grote probleem is;

Er zijn behoorlijk veel wijsneuzen die in hun hele "kuur-carriere" 5 vials in hun bezit hebben gehad en een half jaar op forums meelezen, en dan denken dat ze anabolen-goeroe zijn. Mensen die oh zo graag haantje de voorste willen zijn in topics, en al gauw papegaaien-gedrag gaan vertonen. Mensen die nauwelijks weten waar ze over praten, gaan roepen "die batch is slecht, die vialis vervuild, die test is ondergedoseerd". En zo krijg je idd broodje aap verhalen, waarin UG-labs ten onrechte de grond in worden geboord. En dat is spijtig.

Maar je kan niet ontkennen dat ook UG-labs wel eens een foutje in de productie maken, en dit mag gemeld worden. Dat is ook helemaal niet erg, daar zijn forums voor, het uitwisselen van informatie en ervaringen.
Probleem blijft dat bij sommige forumleden het waarheidsgehalte van de ervaring in twijfel moet worden getrokken, maar dat beslist elke lezer voor zichzelf.

Wat mij betreft mogen de Namen genoemd blijven worden, elke ervaren anabolenliefhebber weet precies hoe het werkt met UG-labs en zodoende zal de "goede naam" echt niet snel naar beneden gehaald worden.

Presies,en als deze fouten benoemd woorden zullen ze extra hun best doen om het eruit te halen wat weer beter is voor de gebruiker.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naar boven