MuscleMeat

In welke week gain je het meeste ?

MicHiels

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
78kg
Vetpercentage
15%
Hallo ,

Ik zag hier nog geen topic over dus leek het me wel een interessante vraag.

In welke week(en) gain je nu het meeste in een kuur ?
Bv : Eerste 4 weken 5 kilo en de 8 weken daarop nog eens 5

Hoe zit dat nu juist ?

Dat kan je niet zeggen. Afhankelijk van wat je eet, wat je doel is, hoe lang je kuurt en met wat je kuurt.

Waarom wil je het weten dan?

• Topic Starter Topic Starter
Puur ter info , het leek me wel dat er enige regelmaat zou inzitten.
Natuurlijk hangt het van je training/voeding af maar je doel heeft er volgens mij niet zoveel mee te maken.
Laten we uitgaan van een 10/12 weken kuur

Pfff je moet blij zijn met 5 kilo spiermassa mischien dat je de eerste x 10 kilo aan komt maar zelfs dan zijn t geen pure spieren

5 kilo Vvm in 1 jaar mag je blij mee zijn;)

De eerste 6 weken

De eerste 2 weken vooral vocht natuurijk maar wanneer komen de echte kilo's er bij ?
Meestal kickt de gear toch pas in rond week 4 dus dan ga je pas echte kracht en trainings verschil maken lijkt me ..

De eerste 2 weken vooral vocht natuurijk maar wanneer komen de echte kilo's er bij ?
Meestal kickt de gear toch pas in rond week 4 dus dan ga je pas echte kracht en trainings verschil maken lijkt me ..

Dat je krachtverschil gaat merken wilt niet zeggen dat het nog niet actief is.
Werkt va dag 1. Heb het hier dan over test-e, maar er zijn zoveel middelen waarmee je kan kuren. Waar heb je het nu eigenlijk over? En waarom hou jij je hiermee bezig op je 18de..?

Dat je krachtverschil gaat merken wilt niet zeggen dat het nog niet actief is.
Werkt va dag 1. Heb het hier dan over test-e, maar er zijn zoveel middelen waarmee je kan kuren. Waar heb je het nu eigenlijk over? En waarom hou jij je hiermee bezig op je 18de..?

Natuurlijk is het vanaf dag 1 actief. Daar zeg ik toch niets over ?
Het lijkt me dat de massa echt begint te komen als je trainingsverschil merkt.
Harder trainen zwaardere gewichten , meer eetlust ..

Natuurlijk is het vanaf dag 1 actief. Daar zeg ik toch niets over ?
Het lijkt me dat de massa echt begint te komen als je trainingsverschil merkt.
Harder trainen zwaardere gewichten , meer eetlust ..

Hiermee suggereer ik dat dit ook 'echte kilo's' zijn.
Maar je hebt nog steeds niet gezegd met wat er gekuurd word..

Bij mij werkt het snel en stopt het snel met werken. Eerste weken vocht zegt men altijd, maar ik schrijf het eerder toe aan spierglycogeen aangezien mijn spieren meteen volpompen. Die dikke vochtkop krijg ik pas echt na 4-5 weken weer.

Terug
Naar boven