MuscleMeat

Inbreng Geert Wilders bij debat over nieuwe steun Griekenland

Leuke oneliners/taalgebruik altijd van Wilders, snap dat mensen hier gevoelig voor zijn. Speelt in op de tekortkomingen van Nederlanders met zijn korte termijn visie.

Vraag me af of hij zich realiseert dat Griekenland in de EU houden en een "gezonde" Europese Unie juist een aanwinst is op lange termijn.

Leuke oneliners/taalgebruik altijd van Wilders, snap dat mensen hier gevoelig voor zijn. Speelt in op de tekortkomingen van Nederlanders met zijn korte termijn visie.

Vraag me af of hij zich realiseert dat Griekenland in de EU houden en een "gezonde" Europese Unie juist een aanwinst is op lange termijn.

Ach en wee. De tekortkomingen van Nederlanders wat voor waardeloze oneliner is dat. Volksmennertje. Hij steekt waar het zeer doet dat kunnen de linksgutmensjes natuurlijk niet aan. Nee de wereld is van iedereen wij betalen wel! fl**ker mentaliteit waardoor wij een derde wereld land gaan worden

Inbreng? Geert Wilders en inbreng in een zin. lol

Ach en wee. De tekortkomingen van Nederlanders wat voor waardeloze oneliner is dat. Volksmennertje. Hij steekt waar het zeer doet dat kunnen de linksgutmensjes natuurlijk niet aan. Nee de wereld is van iedereen wij betalen wel! fl**ker mentaliteit waardoor wij een derde wereld land gaan worden

Je snapt het punt niet helemaal volgens mij, stem tegen steun/Griekenland in de EU houden is indirect een stem tegen Europa. Hoe krom het ook is dat is de situatie waar wij en de rest inzitten.

Als je dat niet bevalt is de optie er ook om er geheel eruit te stappen, waar je vriendje Wilders ook voor is.

Maar de consequenties..........? Wordt nooit over gesproken bij PVV beleid.

Geld sturen is in dit geval niet steunen, een economie/land gaat daar niet beter van worden. Op dat punt heeft hij wel gelijk. Of het realistisch is wat hij zegt is wat anders. De schuld ligt verder bij de EU, één minister-president aanvallen is dan onzin imo.

Je snapt het punt niet helemaal volgens mij, stem tegen steun/Griekenland in de EU houden is indirect een stem tegen Europa. Hoe krom het ook is dat is de situatie waar wij en de rest inzitten.

Als je dat niet bevalt is de optie er ook om er geheel eruit te stappen, waar je vriendje Wilders ook voor is.

Maar de consequenties..........? Wordt nooit over gesproken bij PVV beleid.

Consequenties: afbraak eu. Seems legit.

VVD heeft al toegegeven dat ze voor stemmen, omdat de andere Eurozone landen ook voor stemmen en ze willen geen probleem vormen. Goed standpunt wel.

Geld sturen is in dit geval niet steunen, een economie/land gaat daar niet beter van worden. Op dat punt heeft hij wel gelijk. Of het realistisch is wat hij zegt is wat anders. De schuld ligt verder bij de EU, één minister-president aanvallen is dan onzin imo.

Ja eens, we leveren nu gewoon enorm veel in als EU om verdere afbraak te voorkomen. En daar kunnen we als land zelfs op achteruit gaan op korte termijn. Een goed alternatief is er niet.

Consequenties: afbraak eu. Seems legit.

Ja de consequenties van die afbraak doelde ik in eerste instantie op;)

Die zijn desastreuzer dan je denkt. Denk bijvoorbeeld aan:
-Slechtere positie wereldeconomie
-Daling waarde euro
-Problemen als vluchtelingenstromen worden alleen maar lastiger op te lossen.
-Minder eenheid/macht dus vatbaarder (denk bijv. aan Rusland die op de loer ligt)

ik snap het niet.
eerst is de meerderheid van de nederlandse bevolking tegen de pvv.
en nu het fout gaat, gaat deze meerderheid huilie huilie doen?
iets met op de blaren zitten enzo...

Terug
Naar boven