XXL Nutrition

Indiaan naar Eurovisiesongfestival

• Topic Starter Topic Starter
Pays - bas douze points

Je kan niet schakelen op de TV of dit maffe songfestijn is er nu op.....

-Waarom zingt bijna elk land in het Engels ? (waar is je trots ?)
-Waarom boycot met een dergelijk festijn niet in Azerbaidjan ?

Even snel: http://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Azerbaijanan

Hulde als een van de deelnemers niet gaat zingen maar zich richt tot de president aldaar en hem verzoekt de dictatuur op te heffen. Joan Franka vond het allemaal zo mooi en de mensen zijn zo aardig daar (tsjaa)....ze weet dat de situatie niet 100% is maar hoopt ooit dat alles goed komt....pffffff.

Zullen we dan ook maar niet naar de Oekraine gaan?

zou zeker willen dat belgie eens wint , dan kan ik een hele avond kijken hoe Eva Daeleman het eurovisie festival presenteert . Wat een ongelovelijk knappe dame is dit en dan nog wel met kort haar !!

http://www.youtube.com/watch?v=_eIvzYULM5A

afgrijselijk

Raar wijf, zingt vals, k*t tooi (of hoe je het noemt) en schijt lied. Ongelooflijk dat ze dit gekozen hebben in die voorronde. Elk jaar weer hetzelfde liedje. Ja, volgend jaar wordt het beter en helemaal anders!

ik zou der doen

slecht liedje
k*t outfit
raar gezicht

fail

Hoe moet ik dat voor me zien, Eric. Zit jij dan lekker met een bakje chips en een koud pilsje op de bank te genieten van al het zangtalent?

Heb er geen seconde van gezien, wel een wit biertje gedronken vanavond, de chips maar achterwege gelaten omdat ik wel BlOkJeS WiL ZiEn NaTuUrLiJk DeZe ZoMeR. Link naar de video staat op de site van het AD overigens.

Ijzeren Gordijn festijn.

DOOR:

"Estland, Turkije, Litouwen, Bosnië en Herzegovina, Zweden, Macedonië, Noorwegen, Servië, Oekraïne en Malta."

Vind het wel een leuk nummertje. Lekker vrolijk en met het zonnetje op mijn hoofd klinkt het helemaal lekker. Goed hoor. Jammer dat we weer niet door zijn.

Kan iemand mij vertellen waarom een indianentooi, ik zie totaal geen verband tussen wat dan ook met die tooi.

Sinds de voorrondes breek ik mn hoofd al over dit probleem.

Zweden gaat winnen

Ik ben een groot ziener

Is altijd echt snel duidelijk wie er gaat winnen....

Terug
Naar boven