AndroidHealthClinic

Individueel (bromfiets) theorie examen

pure power

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Dit schijn je te kunnen doen bij het CBR. Ik wil namelijk bromfietcoïtusamen doen binnenkort en hoorde dat deze mogelijkheid bestond. Heeft iemand dit wel eens gedaan en kan me iets vertellen over hoe dit in zijn werk gaat?

alvast heel erg bedankt!

Waarom niet klassikaal?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie erg slecht en denk dat ik die monitor niet/niet sleg genoeg kan lezen dus dacht misschie is dit een optie iemand een idee?

Bril kopen?
Kost rond de 90 euro voor auto heb ik ooit vernomen.
Dus zal voor brommer ook wel zo zijn.

als je die monitor niet kunt zien kun je dus ook niet tv kijken of je computerscherm lezen? tijd voor een bril

als je die monitor niet kan lezen kun je beter niet op een brommer stappen

Kost een ruime 66 euro. Heb het ook al gereserveerd maar ben eigenlijk benieuwd hoe dat nou in zijn werk gaat?

Er hangt naast het grote beeldscherm voorin nog een beeldscherm grapjas :P

tja bril aanschaffen, ik heb er ook een voor autorijden

Inderdaad, beter de fiets ook laten staan en vootaan altijd blijven lopen.

tsja in plaats van me 4 van deze reacties te geven kunnen julli eme misschien beter informeren over hoe zon examen dan in zijn werk gaat. Ik neem aan dat een oogarts zoiets wel kan bepalen of het verantwoord is ja of nee

tsja in plaats van me 4 van deze reacties te geven kunnen julli eme misschien beter informeren over hoe zon examen dan in zijn werk gaat. Ik neem aan dat een oogarts zoiets wel kan bepalen of het verantwoord is ja of nee

we hoeven je niet meer de info te geven, omdat je eerst een bril nodig hebt.
anders is het zelfs verboden om een voertuig te besturen als je geen genoeg zicht hebt.
je bent levensgevaarlijk op de weg als je al het beeld niet fatsoenlijk kan zien!

koop eerst een bril, dan praten we verder, verdere info is overbodig.
de groeten.

Ja dat snap ik ook wel en ben allang naar de oogarts geweest en die bril komt er heel snel aan maar mijn vraag is eigenlijk gewoon of er mensen ervaring hebben met individuele examens?

Leuke en nuttige opmerkingen zeg hier.

Ik vraag gewoon of iemand ervaring heeft met een individueel examen, maakt niet uit of het auto, motror brommer is of wat dan ook. Niet om reacties als 'heeft je oogarts een bril'.

we hoeven je niet meer de info te geven, omdat je eerst een bril nodig hebt.
anders is het zelfs verboden om een voertuig te besturen als je geen genoeg zicht hebt.
je bent levensgevaarlijk op de weg als je al het beeld niet fatsoenlijk kan zien!

koop eerst een bril, dan praten we verder, verdere info is overbodig.
de groeten.

Wat je zegt klopt trouwens ook niet.

Je hebt een bepaald gezichtsvermogen nodig voor een auto of motor en dit is slechts 0,4 dus 40% zicht en dan mag je auto of motor rijden.
Voor een brommer/brommobiel/snorfiets/lichte quad en dergelijke is er totaal geen regel over het zicht al gaat dat waarschijnlijk wel veranderen in de toekomst. Echter zijn er voor auto en motor wel regels voor gezichtsveld maar deze weet ik neit uit mijn hoofd.

Terug
Naar boven