AndroidHealthClinic

Basic Fit vraagjes!

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4.152
Waardering
8.319
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Ello ello, weet niet of dit juiste sectie is, graag verplaatsen indien dat nodig is.

Afijn ik heb wat vraagjes over de Basic fit. Ik ben namelijk van plan om daar lid te gaan worden.

1. Is het mogelijk mijn abonnement te delen met mijn zus die NIET op hetzelfde adress als mij woont? (Wel zelfde dorp etc)

2. Voor 4 euro p.m extra kan je Yanga sports Waters tappen, hebben jullie dit? Is dit de 4 euro waard? En is dat water ijskoud? (Vind ik nml lekker tijdens trainen als het ijskoud is)

3. Krijg je het geld van een dagpas terug als je lid wordt?

4. Kan je dus op de een of andere manier je abbo delen met iemand die niet op zelfde adress en tegelijkertijd sporten?

5. Als vraag 4 mogelijk is, kan dit ook tegelijkerdtijd allebei op een andere vestiging?

Alvast bedankt ;)
 
1: ja
2: geen idee, gebruik ik niet
3: nee
4: ja
5: nee
Je krijgt maar één pas. Als je met twee gaat moet je altijd met die pas aan de kiosk een QR-code aanvragen die gemaild wordt (of via de app) naar de andere persoon. Rotirritant. Je bent beter af met gewoon twee abbo's imo :').

Edit: of bedoel je een abbo voor normaal maar één persoon? Mag eigenlijk niet maar ik gaf mijn pasje gewoon door. Je kan niet gelijk binnen dan nee. Moet een uur tussen zitten. Vroeger mocht je je pasje uitlenen aan andere personen maar mag nu (eigenlijk) niet meer (als je niet op hetzelfde adres woont).
 
Laatst bewerkt:
Houd de cable cross wel niet te lang bezet als je wil.
 
Vraag 1 niet meer via een foto van het pasje omdat de barcode zwart/donker is gemaakt. TTegenwoordig moet je het pasje meenemen dan kan het wel. :)

Moet minstens 1 uur wachten ofzo dacht ik voordat je op dezelfde pas weer maar binnen kan. Tegelijk op 1 pas gaat niet lukken.
 
dreamy1 zet geregeld de basic fit op zijn kop
 
Ik heb yanga water.
Vind het heerlijk na een training. Zit wat carnitine in (denk ik). Slurp er 1 tijdens de training en 1 in de auto erna.
Let wel op je kan om de 40m nieuw yanga water tanken. Is goed koud.
Vraag je gratis bidon daar aan balie.
Je kan ook gratis water tappen aan de kraan in de kleedkamer of op toilet.
Het is de 4 euro niet waard maar ik ben ook een baller.
Die uitkering moet rollen.

200.gif
 
Laatst bewerkt:
Vraag 1 niet meer via een foto van het pasje omdat de barcode zwart/donker is gemaakt. TTegenwoordig moet je het pasje meenemen dan kan het wel. :)

Moet minstens 1 uur wachten ofzo dacht ik voordat je op dezelfde pas weer maar binnen kan. Tegelijk op 1 pas gaat niet lukken.
Die code kan je met een barcodescanner scannen, onder dat zwart uithalen en in je mobiel zetten :burns:
 
Die code kan je met een barcodescanner scannen, onder dat zwart uithalen en in je mobiel zetten :burns:
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Maar dan kan je dus wel samen 1 pas gebruiken maar niet op hetzelfde moment. Want dan geeft hij een melding dat je al binnen bent:).
 
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Maar dan kan je dus wel samen 1 pas gebruiken maar niet op hetzelfde moment. Want dan geeft hij een melding dat je al binnen bent:).
Oh, Nu GaAn wE WeL InEeNs CoRreCt DoEn.
 
Ello ello, weet niet of dit juiste sectie is, graag verplaatsen indien dat nodig is.

Afijn ik heb wat vraagjes over de Basic fit. Ik ben namelijk van plan om daar lid te gaan worden.

1. Is het mogelijk mijn abonnement te delen met mijn zus die NIET op hetzelfde adress als mij woont? (Wel zelfde dorp etc)

2. Voor 4 euro p.m extra kan je Yanga sports Waters tappen, hebben jullie dit? Is dit de 4 euro waard? En is dat water ijskoud? (Vind ik nml lekker tijdens trainen als het ijskoud is)

3. Krijg je het geld van een dagpas terug als je lid wordt?

4. Kan je dus op de een of andere manier je abbo delen met iemand die niet op zelfde adress en tegelijkertijd sporten?

5. Als vraag 4 mogelijk is, kan dit ook tegelijkerdtijd allebei op een andere vestiging?

Alvast bedankt ;)
1. Weet ik niet

2. koud water is wel lekker, als het zomer is bijv en als de gym snikheet is.

3. Nee

4. Geen idee
 
Back
Naar boven