AndroidHealthClinic

Info korte kuren

Waardering
62
Lengte
1m72
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Ik vind op verschillende engelstalige forums logjes van mensen die 2-4 weken ON gaan op korte esters, vervolgens 2-4 weken off en de cycle herhalen. Vind echter nergens bloedresultaten of iets dergelijks.

Op dit forum vond ik ook enkel de log van BigMaus (die overigens wel leuk was om te lezen) zijn er meerdere mensen die ervaring hebben met dergelijke kuurtjes en hun ervaringen willen delen? Of iemand die een leuk artikel ofzo weet?

Ik hoor het graag!

Mvg.

Gewoon niet doen.

Ik zou minstens 6 weken doen als je dit plan wilt doorzetten
2 - 4 weken is te kort
Ik heb 6 weken geblast op 1 gram test en ik ging lekker (paar kg vvm)

Ik kuur ook liever wat korter en hoger in dosering.
Ook gewoon met lange esters, lange esters duurt idd ff voor ze inkicken maar ze werken ook langer door.
Dat je test e bijv minimaal 10 weken of bold 16 weken is imo bullshit.

Ik kuur ook liever wat korter en hoger in dosering.
Ook gewoon met lange esters, lange esters duurt idd ff voor ze inkicken maar ze werken ook langer door.
Dat je test e bijv minimaal 10 weken of bold 16 weken is imo bullshit.

Hoe lang deed je dan?

6 tot 8 weken dan is bij mij de meeste rek er wel uit.
Gebruik zelf ook graag sustanon en soortgelijke blends met snel en langwerkende deca en/of tren voor snellere inkick
Injectable orals dbol en/of oxy gebruik ik ook regelmatig.
Hoe langer ik kuur hoe langzamer mijn gains komen en hoe meer bijwerkingen er komen zoals vermoeidheid en oestrogeen aanmaak.
Tussen de kuren in gebruik ik vaak 1ml test e of c

6 tot 8 weken dan is bij mij de meeste rek er wel uit.
Gebruik zelf ook graag sustanon en soortgelijke blends met snel en langwerkende deca en/of tren voor snellere inkick
Injectable orals dbol en/of oxy gebruik ik ook regelmatig.
Hoe langer ik kuur hoe langzamer mijn gains komen en hoe meer bijwerkingen er komen zoals vermoeidheid en oestrogeen aanmaak.
Tussen de kuren in gebruik ik vaak 1ml test e of c

Ok, je gaat niet off, maar cruist.

Neem ik niet, want ik heb gelezen dat het je zaadcellen verminkt

http://www.ergogenics.org/hcg-na-anabolenkuur-verslechtert-vruchtbaarheid.html

Er zijn meerdere studies die aantonen dat de hoeveelheid hcg je zaad verslechterd wel tot 90%
Dit proces zou omkeerbaar zijn, maar ik geloof niet dat wanneer ik een jaar lang of langer hcg injecteer dat ik weer 100% goede zaadcellen krijg.
Na een tijdje is er lijkt mij blijvende schade.
Wanneer je uiteindelijk een kind krijgt, kan er van alles mis mee zijn.
Dan heb ik liever minder kans en wel op een gezond kind!
Plus er zijn verschillende mensen die in een kuur of zelfs na een bodybuild carrierre nog een kind hebben gewekt.
Zelfs ronnie coleman, die denk ik wel een paar gram aas elke week nam voor jaren achter elkaar als je kijkt naar hoeveel cholesterol en andere pillen die wel niet naar binnen werkte haha

Ik zou denk ik ook voor 6 weken gaan ipv 4. Alsnog redelijk kort maar dan gebruik maken van lange esters. Ben het met je eens dat meer (bijv. 10 weken) overkill is.

Mijn mening is dat je in de eerste zes weken de meeste gains maakt. Dan zo snel mogelijk herstellen zodat je weer kunt.

Liever kort veel winst, dan een beetje extra met een langere hersteltijd.

Je hebt gelijk maar als je ineens een nieuwe compound toevoegd en je voeding verhoogd blijf je gewoon goed gainen.
Het komt meer doordat het gainen steeds langzamer gaat na mate je groter bent.
De meeste mensen verhogen hun voeding niet genoeg elke week.
Je gaat merken dat wanneer je langere tijd kuurt, de massa beter blijft zitten.
Wanneer je kort kuurt val je meteen na het stoppen een paar kg terug en niet alleen vocht.
Dat was mijn ervaring tenminste

Terug
Naar boven