AndroidHealthClinic

Info over mijn (nep) kuur.

nico47

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
5%
Hallo iedereen, ik ben hier nieuw en weet dus niet of ik dit in het juiste onderwerp gepost heb. Vergeef me als dit niet zo is..

Ik train ongeveer een 3jaar waarvan 2j serieus (voeding + training die om de 6 weken aangepast wordt)
Hiervoor deed ik aan lange afstands lopen en was dus niet bepaald een brede jongen, op deze 3j ben ik van 68 kg naar 80 kg gegaan (met een vetpercentage dat nooit boven de 8 ging)

3 maanden geleden ben ik echter geopereerd aan mijn keel waardoor ik maar liefst 6 kg ben kwijtgeraakt, ik had hierna besloten om eens een winstrol kuurtje te proberen zodra ik terug hersteld was. Na lang opzoeken viel winstrol qua side-effects enz goed mee, ik heb dan ook besloten om anavar toe te voegen (winstrol + anavar raden ze op Amerikaans forums wel aan) heb ook een bloedtest voor en na laten doen zijn echter geen verschillen op te merken.

Nu meteen na het herstel van mijn operatie begonnen met deze kuur 40mg winny 40 mg anavar per dag (om de 8u ingenomen: 20/20 - 20/20 - 10/10)

Ik begon op 74.8 met een vetpercentge van 6%, na deze 6 weken zat in op 77.8 kg. 2 dagen erna gestart met 2 weken 20mg nolva/dag. Na deze 8 weken terug een check up, reslutaat 4.5% vet en 75.8 kg ( 1 kg bijgekomen en 1.5% vet gedaald) IS DIT NIET SUPER WEINIG?

Ik had hier veel meer resultaat van verwacht, dit had ik natuurlijk ook kunnen bereiken. Nu vroeg ik mij echter af of ik wel echte producten had, ik weet echter niet of de site vanwaar deze komen en de naam van de producten hier mag vermelden?

voedingschema: Kcal 2882.6 KH: 325.6 EIWIT: 230.6 en vet 53.8

Verdeeld over 7 maaltijden

MIJN GROTE VRAAG IS: Was dit realistisch of verwachtte ik gewoon teveel van dit kuurtje?

Laatst bewerkt:
4.5%. Da's knap

Foto maat lijkt me sterk 4,5%

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

Als je 8 weken lang elke dag 500 kcal had gegeten was je 4 kilo aangekomen zonder aas is maar dat je het weet.

Hoe zag je voeding schema er uit?

500 kcal extra dus.

Vetten omhooooog.

4,5% donder op man:o

marathon lopert kan best op 4.5% staan toch?;)

• Topic Starter Topic Starter
Foto maat lijkt me sterk 4,5%

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

Als je 8 weken lang elke dag 500 kcal had gegeten was je 4 kilo aangekomen zonder aas is maar dat je het weet.
Foto's ga ik hier weldra op mijn profiel zetten, nu je moet me niet geloven maar het is effectief wel zo dat ik 4.5% sta, de trainer waar ik samen mee werk volgt ook wedstrijd mensen op dus ik zie niet in waarom hij verkeerd zou meten of ik hierover ga liegen, tot slot lieg ik dan gewoon tegen mezelf :)

Kcal waren 2882 kh: 325, EIWIT: 230 en vet 53 verdeeld over 7 maaltijden.
mijn vraag is gewoon of dit realistisch is ofdat ik teveel verwachtte van deze kuur? Als ik sommige mensen lees komen 4-5 kg bij, ben deze ook wel bijgekomen maar na de nolva was er nog maar 76 kg over ipv 78

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Wat jij wilt man, wat ga ik hier lopen liegen? Ik ben geen giant kerel die 4.5% staat. ik weeg 76 kg met een vet percentage van 4.5% perfect mogelijk voor 3 jaar training. Foto's komen weldra zal je wel zien. beter reageer je op mijn vraag :)

Je verwachtte teveel. Winny en anavar zijn nou niet bepaald de powerhouses van 't aas wereldje.

Je verwachtte teveel. Winny en anavar zijn nou niet bepaald de powerhouses van 't aas wereldje.
Ok dankje man, toch nog iemand die iets nuttigs reageert.
Nu ik voelde het wel werken, meer kracht, veel minder moe (training en over het algemeen) maar qua gains heel zwak vond ik.

Ok dankje man, toch nog iemand die iets nuttigs reageert.
Nu ik voelde het wel werken, meer kracht, veel minder moe (training en over het algemeen) maar qua gains heel zwak vond ik.

Dan snap je vast wel dat het handig kan zijn als kickstart in een kuur waar je iets langer moet wachten voor de effecten van andere stoffen. Op zichzelf doet het niet zo bijster veel, ben dan ook niet zo'n voorstander van orals only, maar als kickstart wel handig.

Weet niet wat je doelen zijn, maar als volgende kuur injects lijkt me wel een uitkomst als je deze gains wat te slap vond.

Dan snap je vast wel dat het handig kan zijn als kickstart in een kuur waar je iets langer moet wachten voor de effecten van andere stoffen. Op zichzelf doet het niet zo bijster veel, ben dan ook niet zo'n voorstander van orals only, maar als kickstart wel handig.

Weet niet wat je doelen zijn, maar als volgende kuur injects lijkt me wel een uitkomst als je deze gains wat te slap vond.
Ja indd, ben wel van plan om eens iets anders te gaan proberen. dacht aan één van deze:

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-6 : 30 mg D-bol /ED
Indien nodig: week 1-10 : 20 mg Nolva /ED

Week 1-8: 400 mg Primo /EW
Week 3-8: 40 mg Anavar /ED

ik denk dat je niet weet hoe je je vetpercentage moet meten.... tenzij je echt skeletor bent. vel over been

-Je verwachte teveel.
-Lees je in over beginnerskuren, duidelijk niet gedaan.
-4,5%.......... Bs

Zo te zien at je te weinig. Als ik je macro's bij elkaar op tel kom ik uit op 2700 kcal. Je gaat toch niet 2700 kcal eten tijdens een kuur ??? Is uberhaupt al te weinig tijdens een natty bulk.

Ja indd, ben wel van plan om eens iets anders te gaan proberen. dacht aan één van deze:

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-6 : 30 mg D-bol /ED
Indien nodig: week 1-10 : 20 mg Nolva /ED

Week 1-8: 400 mg Primo /EW
Week 3-8: 40 mg Anavar /ED
Lees je nog maar eens wat beter in voordat je gaat kuren.

3 kg erbij en 1,5% vet eraf, dat maakt al een goeie 4 kg zuivere winst vlak na de kuur, dan heb je al één van de betere resultaten op Winny-var.
Wees er tevreden mee en ga aan de test volgende keer...

Jij kunt makkenlijk nog 10kg pakken zonder aas.
Je zult er alleen naar moeten eten.
Zet je Kcal inname op 3500 en ga goed en zwaar trainen.

Terug
Naar boven