AndroidHealthClinic

Info over mijn (nep) kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Zo te zien at je te weinig. Als ik je macro's bij elkaar op tel kom ik uit op 2700 kcal. Je gaat toch niet 2700 kcal eten tijdens een kuur ??? Is uberhaupt al te weinig tijdens een natty bulk.

Lees je nog maar eens wat beter in voordat je gaat kuren.
Heb niet gezegd dat ik aan de bulk ben.. Dit was een onderhoudsschema aangezien ik niet van plan was om te bulken. Ik had toch echter meer verwacht met dit ook al zat ik op mijn onderhoud

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

Jij kunt makkenlijk nog 10kg pakken zonder aas.
Je zult er alleen naar moeten eten.
Zet je Kcal inname op 3500 en ga goed en zwaar trainen.
Dit is voor binnen 2 maanden, zat nu op onderhoud maar had echter meer resultaat verwacht van de AAS ook al zat ik op dit schema.

Heb niet gezegd dat ik aan de bulk ben.. Dit was een onderhoudsschema aangezien ik niet van plan was om te bulken. Ik had toch echter meer verwacht met dit ook al zat ik op mijn onderhoud
Je hebt zelfs onder onderhoud gegeten, anders was je niet zoveel vet verloren. AAS verhogen de verbranding. Je kunt niet van een oralkuurtje verwachten dat je veel in spiermassa aankomt, wanneer je onder onderhoud eet.

Door kneuzen als deze TS krijgen merken een slechte naam. Als je wilt aankomen moet je boven onderhoud eten, klaar.

Ben ik de enige die doodmoe wordt van al die 'anavar only' kuurtjes?

Hopelijk is het snel herfst, wat een topics de laatste weken :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Kunnen jullie net lezen ? :D Ik heb hier nergens gezegd dat ik wou gaan bulken! Mijn doel was om droger te worden zonder al te veel massa te verliezen wat ook gelukt is (+1kg en -1.5%) echter had ik hier gewoon meer van verwacht als je hier sommige hun verhaal over winny only leest is dat wonderspul + 5-6 kg en zelfs zakken in vetpercentage. Ik had er echter meer van verwacht.

Het verhaal over dit forum klopt dan ook dat hier 90% niet eens fatsoenlijke uitleg geeft en niet antwoord op de vraag. Die andere 10% chapeau!, er is hier maar 1 kerel die een fatsoenlijk antwoord gegeven heeft..

Jullie gaan dan ook nog is beweren dat ik niet eet en niet zwaar train, wel 8 kg op 2.5 jaar naturel is dan nog niet zo slecht denk ik voor iemand die volgens jullie niet eet en zwaar traint :)

8 kg op 2.5 jaar in je beginfase stelt geen f**k voor man.

Bij deze een normale reactie, zoals je graag wilt:

- verwacht niet teveel van winny, de resultaten die je nu behaald hebt zijn meer dan goed.
- als je niet genoeg eet tijdens een kuur, zal het niet veel voor je doen, geen idee wat je verwachtingen waren..
- 8kg in 2,5 jaar is niks. Niet iets om trots op te zijn.

5%?

Ik zie graag je foto met je 5%. Ik gok dat je op 15% zit.

Haha 8 kg in 2,5 jaar, give that man a cookie. Ik ben in 14 maanden natty van 82 kg naar 97 kg gegaan, en dat waren geen noobie gains :roflol:

Ot: ja je verwachtte er teveel van, daarnaast ga je geen spiermassa gainen als je op onderhoud eet, dus je weet blijkbaar ook niet helemaal waar je over praat. De winstrol logs zijn meestal gewoon in combinatie met een bulk, cut of als kickstart i.c.m. Test. Topics als die van jou worden dagelijks geopend, daarom reageren de meesten zo.

Laatst bewerkt:
Foto please

Terug
Naar boven