XXL Nutrition

info tren + test +winstrol

raymon88

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
wil eigenlijk wat zakken in mijn vet % zit nu op 13% en wil tog schoone massa krijgen

dus mijn voorstel is
1-8 of 1-10 400mg tren e
1-10 500mg test e
en dan 1-4 of 6-10 winstrol tabs 50 mg ed

graag jullie mening of mis betere andere kuur

Word dit je 1e kuur ?

wil je dan aanraden om winny(ks) met 250mg test te nemen e5d te zetten.

• Topic Starter Topic Starter
nee niet me eerste kuur was test e op 500mg elke week 12 weken lang 2e kuur was 400mg deca 400mg test c 10 weken lang

Laatst bewerkt:
Ga is 15kg naturel trainen, de aas heeft je niks geholpen zo te zien.

hmm ben tog al aardig aan gekomen kom van 61 kilo ja trainde toen ook al 2 jaar vanme zelf ben ik heel dun graat mager

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 23:10 ----------

ma goed vraag gewoon of ik hier mee zak in vet % ma goed normaal antwoord zal ik wel niet op kunnen rekenen helaas

je bent niet van jezelf te mager, dan vreet je gewoon te weinig.

laat ma probeer er wel anders achter te komen achterlijke reakties ik weet wat ik eet en eet niet weinig fijne avond en deze kan dicht had een beetje gehoopt op normaale reakties ma helaas mocht niet zo zijn

1-10 test e 500mg
1-8 tren e 400mg
1-4 winny 50mg
12-14 30mg nolva

hmm ben tog al aardig aan gekomen kom van 61 kilo ja trainde toen ook al 2 jaar vanme zelf ben ik heel dun graat mager

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 23:10 ----------

ma goed vraag gewoon of ik hier mee zak in vet % ma goed normaal antwoord zal ik wel niet op kunnen rekenen helaas

laat ma probeer er wel anders achter te komen achterlijke reakties ik weet wat ik eet en eet niet weinig fijne avond en deze kan dicht had een beetje gehoopt op normaale reakties ma helaas mocht niet zo zijn

Een kuurtje verlaagt je vetp. niet. dat ligt aan je voeding en training.
een kuurtje kan dat evt ondersteunen en je massa behouden.

me eetschema word aan gewerkt en ga ook nog meer cardio er bij doen en ja wou weer een kuurtje doen om me massa te behouden vandaar mis had ik dat beter meteen kunnen melden in ieder geval tog bedankt

Word dit je 1e kuur ?

wil je dan aanraden om winny(ks) met 250mg test te nemen e5d te zetten.

me eetschema word aan gewerkt en ga ook nog meer cardio er bij doen en ja wou weer een kuurtje doen om me massa te behouden vandaar mis had ik dat beter meteen kunnen melden in ieder geval tog bedankt

Hier kun je ook mee cutten, heb je nog geen tren voor nodig.

Denk je dat je met tren een goede cardio kunt doen ?

geen idee nog niet geprobeert ma goed ga voorlopig eerst vlink cardio en nog verder proberen drooger te worden deze kuur wou ik ook pas rond november december gaan doen maar haal het binekort al op wil altijd alles op tijd in huis hebben voor ik uberhoud begin

Terug
Naar boven