XXL Nutrition

Informatie 1e kuur

Test-only, 500 mg EW.

Ik hoop toch overigens dat je niet echt 73 kg bent?

Zo een hele discussie hier gestart (helaas over een iets ander deel dan de vragen die ik hier stelde)

Wellicht dat iemand nog reactie kan geven op mijn vraag over de aanpassing van voeding of training? Of toch zo laten?

En toch het houden bij 500 mg test e of test e / deca? Doel is puur om massa te pakken.

Thanks iig voor de mensen die nuttige opmerkingen plaatsen, daar was dit topic voor bedoeld :)

Eerst cutten tot 10 - 12 procent en dan bulken tot 15 procent en opnieuw
Dit doe je tot je minimaal 90kg weegt en dan zou je eens kunnen denken aan kuren met 500mg test e elke week.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weeg momenteel 80 kg @ 13.5 % ik kan inderdaad ook nog een jaar de cyclus van bulken en cutten afmaken. Doel was deze bulk om naar de 85 a 90 kg te gaan en vandaaruit te cutten naar waarschijnlijk 80 a 85 kg.

Die 73 kilo is lang geleden haha ik had mij profiel een tijd niet up to date gehouden aangezien ik niet zo actief ben/was op dit forum.

Dat je al niet het onderscheid kunt maken tussen oligozoöspermie en hypogonadisme zegt genoeg.

Grappig hoe je het ook theoretische stukken noemt. Weet je niet wat 'klinisch onderzoek' betekent? Dat betekent onderzoek met echte mensen. Je weet wel, van vlees en bloed, die ze vervolgens iets toedienen (in de studies die ik citeerde clomifeen), en dan kijken naar wat het doet. Maar ja, al die onderzoekers die jarenlang bezig zijn hiermee en dit soort klinische studies opzetten en de resultaten documenteren en inzenden bij journals (die het accepteren), die weten niets he? Nee joh. Al die resultaten van die honderden hypogonadale mannen zijn niets waard toch? Allemaal maar theoretisch. Kunnen beter in de leer gaan bij de Ronde of diens papegaai.

oooooeeehhhhh gozer,weet dat je graag interlectuele stennis trapt,maar je gaat iets te ver. Heb zelf hypogonadisme, door veelvuldig gebruik ,en weet mijn waardes, en mijn voorgeschreven medicatie. Weet dat je graag, met moeilijke dingen schermt,en jezelf "God" noemt,dat is je goed recht,maar ik vind dat je iets te ver gaat. Of je moet ter plekken even je dokters diploma laten zien,dan kom ik graag even bij je langs,kijken wat we kunnen. Maar denk dat dit niet echt het geval is. Maar mij als zijnde "onder behandeling staande" papagaai van een kwakzalver te noemen,vind ik niet erg netjes,daar komt het echter wel op neer.

Heb btw even je pics bekeken.....hehehehe,ok,je bent inderdaad naturel zo te zien. Waarschijnlijk nog niet iets van AS gezien en gebruikt. Dus kom praten als je gebruikers ervaring hebt bro.

oooooeeehhhhh gozer,weet dat je graag interlectuele stennis trapt,maar je gaat iets te ver. Heb zelf hypogonadisme, door veelvuldig gebruik ,en weet mijn waardes, en mijn voorgeschreven medicatie. Weet dat je graag, met moeilijke dingen schermt,en jezelf "God" noemt,dat is je goed recht,maar ik vind dat je iets te ver gaat. Of je moet ter plekken even je dokters diploma laten zien,dan kom ik graag even bij je langs,kijken wat we kunnen. Maar denk dat dit niet echt het geval is. Maar mij als zijnde "onder behandeling staande" papagaai van een kwakzalver te noemen,vind ik niet erg netjes,daar komt het echter wel op neer.

Dat is dan toch wel erg als je zelfs dan nog een studie met oligozoöspermische mannen i.p.v. hypogonadale mannen (waarover het ging) citeert. De uitkomstmetingen sloegen ook niet op de HPGA:
MAIN OUTCOME MEASURES: In every patient sperm density, motility, viability, and morphology were evaluated 3 months after cessation of treatment.

Ik noemde je een papegaai van de Ronde, niet van een kwakzalver, want dat is ie niet. Wat betreft het voorschrijven van een SERM voor de behandeling van AAS-geinduceerd hypogonadisme was ie toch wel een pionier hier in NL schat ik. Het is echt iets van de laatste 2-3 jaar dat een dergelijk off-label voorschrift wat vaker voorkomt op Nederlandse bodem.

Heb btw even je pics bekeken.....hehehehe,ok,je bent inderdaad naturel zo te zien. Waarschijnlijk nog niet iets van AS gezien en gebruikt. Dus kom praten als je gebruikers ervaring hebt bro.
De Ronde zit ook lekker aan de kuurtjes begrijp ik?

Je argumenten stellen echt helemaal niets voor tot nu toe. Je schermt met wat 1 enkele arts voorschrijft (het bekende 'papegaaien'), roeptoeteren zonder iets te onderbouwen, aanhalen van 1 studie met oligozoöspermische mannen en spermametingen i.p.v. hypogonadale mannen en HPGA-metingen, klinische studies als theoretisch bestempelen, en een beetje op de man spelen door te suggereren dat je niets kunt weten als je niet gebruikt? Grow up.

Edit: zullen we het hier bij houden kriel? Volgens mij vind jij het ook zonde van je tijd en we hebben hier beide weing/niets aan heb ik het gevoel. Voel er ook weinig voor om je gelijk in dit soort discussies te gooien als je net terug bent. Dus bij deze dan een verlate welkom terug.

Laatst bewerkt:
Meah vind het allemaal goed kerel, jammer van je sarcastische zelfverheerlijkende ingenomen persoontje.
Je probeert iedereen een beetje met je linkjes te imponeren, en mensen die het met AS problemen hulp goed voorhebben te kakken te zetten, maar goed zegt nu eenmaal veel voor wat jij in het dagelijkse leven te vertellen hebt, en sterker nog, je persoonlijke ervaring op AS gebied.
Jij begint met lelijke dingen zeggen kerel. Ik lawaai papagaai wat ik zelf ondervind en voorgeschreven krijg.
Dat jij denkt dat De Ronde een kwakzalver is, dat zegt iets over jou.

Dus get a life yourself gozer. En een goed advies, ga trainen, das niet op de man, das gewoon een goede raad. Als je je eerste kuurtje wil doen, kom je maar naar mij, ik adviseer je graag.
Even goede vrienden hoor. Maar het komt nu eenmaal niet vanzelf of uit mooie linkjes. Je zal ervoor kgs moeten verslepen. Ook goed eten gozer, dan kan je "meepraten" met de grote jongens.

Meah vind het allemaal goed kerel, jammer van je sarcastische zelfverheerlijkende ingenomen persoontje.
Je probeert iedereen een beetje met je linkjes te imponeren, en mensen die het met AS problemen hulp goed voorhebben te kakken te zetten, maar goed zegt nu eenmaal veel voor wat jij in het dagelijkse leven te vertellen hebt, en sterker nog, je persoonlijke ervaring op AS gebied.
Jij begint met lelijke dingen zeggen kerel. Ik lawaai papagaai wat ik zelf ondervind en voorgeschreven krijg.

Dus get a life yourself gozer. En een goed advies, ga trainen, das niet op de man, das gewoon een goede raad. Als je je eerste kuurtje wil doen, kom je maar naar mij, ik adviseer je graag.
Even goede vrienden hoor. Maar het komt nu eenmaal niet vanzelf of uit mooie linkjes. Je zal ervoor kgs moeten verslepen. Ook goed eten gozer, dan kan je "meepraten" met de grote jongens.
Jammer hoor.

Niet kuren 13% te hoog om te starten...

ebbqIQu.gif

Jongens je kan dingen ook uit de context halen.
102 kg bij 1.65, is geen 40 kg.
Je kan overdrijven.

Maar voor bovenstaande replyers 2 m bij 100 kg en een van 79 kg bij 1.84.... Serious?
@ Galen, sorry man, was idd niet erg sympathiek van me, excusses.

Up allemaal eens de test met 100mg, lijkt wel een theekransje hier.

Ik moest gewoon lachen dat je het met 1,65 hebt over 'de grote jongens'. Daarnaast vind ik het ook hilarisch dat je meent als sporadische gebruiker en hoogstwaarschijnlijk misbruiker meer kennis van zaken te hebben dan iemand die er dagelijks uren mee bezig is en zelfs boeken heeft gepubliceerd over voorgenoemd onderwerp.

Leuk dat je praktijkervaring hebt, dat is handig bij het uitvoeren van handelingen. Zoals ik liever m'n auto laat repareren door een monteur met 500 uur ervaring dan iemand die er 4000 uur over gelezen heeft.

AAS (en de werking) is echter grotendeels terug te leiden naar wetenschap en kan ook als zodanig feitelijk aangetoond worden zoals Galen heeft gedaan. Dan kun je nog zoveel tren in je reet hebben gespoten, zolang je niks weet van niks zou ik niet eens een discussie durven aangaan. Maar goed, domme mensen staan er nou eenmaal om bekend het luidst te roepen maar het minst te zeggen te hebben.

Ik moest gewoon lachen dat je het met 1,65 hebt over 'de grote jongens'. Daarnaast vind ik het ook hilarisch dat je meent als sporadische gebruiker en hoogstwaarschijnlijk misbruiker meer kennis van zaken te hebben dan iemand die er dagelijks uren mee bezig is en zelfs boeken heeft gepubliceerd over voorgenoemd onderwerp.

Leuk dat je praktijkervaring hebt, dat is handig bij het uitvoeren van handelingen. Zoals ik liever m'n auto laat repareren door een monteur met 500 uur ervaring dan iemand die er 4000 uur over gelezen heeft.

AAS (en de werking) is echter grotendeels terug te leiden naar wetenschap en kan ook als zodanig feitelijk aangetoond worden zoals Galen heeft gedaan. Dan kun je nog zoveel tren in je reet hebben gespoten, zolang je niks weet van niks zou ik niet eens een discussie durven aangaan. Maar goed, domme mensen staan er nou eenmaal om bekend het luidst te roepen maar het minst te zeggen te hebben.

Jammer van die laatste zin.

die 100mg extra maakt een eikel van me.

Snap opeens waarom jij altijd zo hard loopt te blaten.

Terug
Naar boven