Fitness Seller

Informatie gevraagd over eerste pin-kuur

Bezoekers in dit topic

Frax

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2008
Berichten
82
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
Dag allen

Ik heb eindelijk besloten de stap te zetten naar mijn eerste inject-kuurtje. Ik heb al en keertje of 2 op var en winnytabs gegaan, maar 'k wil graag eens proberen met de "echte" gear.

Na veel opzoeken en navragen is het mij aangeraden om eerst te proberen een test only kuur.
Niet alleen omdat het mijn eerste inject is, maar ook omdat ik zelf wil weten hoe mij lichaam hierop gaat reageren.

Eerst en vooral mijn stats.
Zelf ben ik 1m80 en weeg ik 93kg op een vetpercentage van een 13% (Recent laten meten). Ik ben 32 jaar en train al een kleine 12 jaar in de gym.
Eerdere ervaringen met aas zijn enkel orals. Anavar en winnytabs zijn mijn enige ervaring.

Wat ik zou willen proberen is een test-e kuur van 2x250mg per week voor een duur 8-10 weken (meningen of ervaringen?). Ik heb hier geen bal ervaring mee, dus als jullie andere raad hebben (zoals dosering aanpassen naar 1x 250mg / week, etc...) Shoot! Daarom ben ik hier.

Het zou dus zijn:
Week 1-8of10 2x250mg test-e (nject op dinsdag en vrijdag)
Week 13-14 40mg nolvadex ed.
Week 15-16 20mg nolvadex ed.

Ook heb ik voor de zekerheid een potje anastrozole(arimidex) voor het geval ik gevoelig ben aan gyno. Dan zou ik 0.5mg elke 2 dagen nemen tot einde injects.
HCG heb ik ook liggen, maar ik heb dus geen flauw benul hoeveel en wanneer ik dat moet gebruiken. De ene zegt, tijdens samen laten lopen met de test-injects, de andere tijdens de 2 weken stop in week 11 en 12.
En dan nog anderen zeggen dat het niet nodig is.

Dit forum heeft me enorm veel bijgebracht tijdens de jaren dat het nog DBB was, en ik hoop dat de community mij deze keer ook kan helpen.
Eenmaal gestart, wordt het uiteraard gelogd.

Alvast bedankt

PS: Normaal is deze post volgens de forumregels. In geval van toch een overtreding, gelieve mij te melden en ik pas onmiddellijk aan.
 
Zou persoonlijk 1x per week 500 test zetten, vooral omdat prikken nieuw voor je is is 1x pw fijner dan 2x en test e kan prima 1x per week

Zou ook voor 500mg ipv 250 gaan omdat ik 250 gewoon telaag vind....en stel dat je ug lab al iets ondergedoseerd is (moet je niet vanuit gaan maar zal niet de eerste zijn) is 250 mg dan erg weinig.....maar nogmaals persoonlijke voorkeur

Ari zou ik pas pakken wanneer nodig


Hcg bij een kort kuurtje mee laten lopen vanaf week 1 op 2x 500 ui per week (bewaren in koelkast), dit komt trouwens overeen met ong 125mg test dus mischien test naar 375mg als je hcg laat meelopen
 
Test e 250-300 mg, mast 200 mg en hcg 2*500-750IU per week.

Waarom? Kans op oestrogene sides is met dit kuurtje een stuk minder dan op 500 mg test e. Iedereen zegt steeds dat je gewoon test 500mg moet gaan nemen maar de kans op bijvoorbeeld gyno is een stuk groter, vooral in combi met hcg. Niet iedereen heeft last van oestrogene sides maar waarom zou je de gok nemen als je het risico voor 99% kan vermijden?
 
Back
Naar boven