Fitness Seller

Inhaalbeweging KoRnAgE xD

KoRnAgE

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Eindelijk toch eens de stap gezet om een log te openen.
Stats : +/-3 jr training
106 kg
21jr
1m93

bovenarm (koud) : 42-43cm
bovenbenen(koud) 66cm: (net begonnen met trainen lol)
kuiten (koud) 42cm:(moet ze terug beginnen trainen...)
borst/rug(koud) 115cm

Ben er zelf niet bepaald tevreden over..had veel beter gekunt ..
heb nochtans wel vrij hard getrained gedurende 3jaar met nauwelijks pauzes.. Heb echter nooit echt op m'n voeding gelet ben me er nu sinds kort meer van bewust.(at altijd wel 'veel').
Heb zelf ook nooit echte compounds gedaan.. ben 8 maand geleden begonnen met benchen.. in de smith lol.. en sinds vorige week pas overgeschakeld op losse bench.. Jammer genoeg toch wel een heel verschil in gewicht de eerste keer dat ik benchte op de smith was 100 mijn max 1rm nu lag die ergens rond de 140.
En dus nu kan ik nu maar een luttele 4 keer 110 benchen op een losse bench .:(. ervaar vooral veel problemen met evenwicht.. nuja vandaag was het m'n 2e keer los benchen .. hopelijk verbeterd dit snel.

Squats ben ik deze week ook voor het eerst mee begonnen(yep het is erg lol xD) 110 kg ging vrij degelijk (5 tal keren) ...weet wel dat dit bijzonder laag is..maar ja moet ergens beginnen:o.

Deadlifts wil ik nog steeds niet aan beginnen... ooit... lol.

Mijn schema(hou me er meestal aan..) (weet dat het te druk is maar.. het bevalt me min of meer).

Dit zal pas echt van start gaan over een week maandag.. want heb vandaag borst getrained.
(nu ga ik nog wat 'wisselvallig trainen maar zal ze hier wel posten'(ga wel bijna elke dag)

Maandag :Borst,triceps

Dinsdag: Rug,biceps(miniem na rug)(1 oef voor biceps(4 sets waarvan laatste 2 tot failure)/voorarmen,kuiten

Woensdag:Schouders,Traps,Buik,Bovenbenen

Donderdag:Biceps(intensief),Triceps

Vrijdag:Borst,buik

Zaterdag:Rug,Biceps(miniem na rug 1 oef (4sets waarvan laatste 2 tot failure),Kuiten

Zondag Schouders,traps,Buik,Benen

Training van vandaag(heb niet echt hard getrained)

Dumbbell press 32 kgx16
38 kgx12
Benchpress 20x60 kg(eerste 12 tot op borst enkele sec stil)
16x70 kg
12x80 kg
8x90 kg
7x100 kg
4X110 kg

Dumbbell Flyes 16x18.5 kg
16x21.5 kg
12x22.5 kg
8x25 kg

(uitvoering is hier echt strict en erg grote rom... draai aan het einde de dumbbells richting de grond om de rom/spanning te vergroten).

Pec Dec 16x80 kg
12x90 kg
12x95 kg
8x100 kg(telkens even vasthoudend aan einde van de beweging

Laterall raises 3x(12x12kg)(startend naast het lichaam(vrij strict))
3x(12x10kg)(telkens 2 sec vasthoudend eindpositie)
2x(10x18.5kg startend voor het lichaam).
Front raises 16x(12.5kg beide armen tesamen)
12x(15kg(per dumbbell) beide armen tesamen
6x21 kg(arm per arm) (max ligt hoger maar probeer nu toch wat aan de uitvoering te werken).

One arm triceps extension: 20x15kg
16x18.5kg
10x21.5kg
5x24 kg

Triceps pulldown: 16x 60 kg
12x 70kg

Doelen zijn..zoveel mogelijk massa mee te pakken.. maar mijn bf mag echt niet teveel meer stijgen..(zit rond de 15-16(gok ik wel zelf.. lol ben wel minder vet dan op m'n fotos van een jaar terug).
Zelf zou ik graag toch ergens rond april rond de 120 kg zitten en dan misschien cutten naar 110.

Andere doelen zijn..benchpress aanzienlijk verhogen...evenals squat etc).

Heb sinds kort soms een 'trainingsmaatje'... woog een jaar terug 116 kg en kon 230 benchen.. nu is hij wel een heel stuk afgevallen.. en ook een deel qua kracht kwijt.. maar hij aimed op 250 binnen een jaar.. lol(zonder shirt).
Is ook nog naturel en is 28(trained zo'n 10 jaar), dus dat motiveerd me wel weer en hij helpt me nu ook en dan.

Ivm met voeding... ben vandaag pas vroeg in de ochtend thuis gekome... heb dus niet ontbeten maar.. heb het toch een beetje proberen in te halen(geen volgorde gewoon opgesomd).

16 sneden brood met elk ham en kaas.
4 eieren,
Beetje sla,2 tomaten,1 kippenfilet
1 banaan,
1 proteinebar(50 gr eiwit)
1 proteinshake (40 gr whey+5gr creatine+10 gr glutamine)
1 omega 3 visolie
1 multivitamine
1 extra vitamine b
1 extra vitamine e

Heb nu nog grote honger dus ga waarschijnlijk nog 300 ml rijst maken of pasta.

Vragen opmerkingen zijn altijd welkom :).

Je krachtstats zien er goed uit bro:hedbang: , zeker voor 3 jaar trainen!

Heb je een vast voedingsschema?

Succes met je log, ik ga het zeker in de gaten houden!

Zeker de moeite waard om volgen.

Goede stats!

Zow hej lekkere krachtstats man! Vooral netjes omdat je nooit echt op je voeding hebt gelet! Ga dit logje blijven volgen:)

beste krachtstats man, goed bezig:thumbs:

succes verder met je doelen!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mannen :)

Ga seffes trainen (rug biceps)zal ze na afloop posten.

Je krachtstats zien er goed uit bro:hedbang: , zeker voor 3 jaar trainen!

Heb je een vast voedingsschema?

Succes met je log, ik ga het zeker in de gaten houden!

Bedankt man..echter had veel vroeger moeten beginnen met benchpress etc..maarja..
Ivm met dat voedingsschema nog niet :s...probeer wel elke dag een kippenfilet te eten, voldoende groenten, rijst/spaghetti, eieren.
Zit nu namelijk in zweden (Stockholm) .. en nu ik hier ben .. ben ik zowat verantwoordelijk voor me eigen voeding, vroeger(lees 2 maand terug) at ik gewoon wat de pot schafte en erg veel boterhammen, muesli/crunchy(jep je wordt er dik van lol xD) maar nu eet ik dus vooral rijst spaghetti,kip(ben geen fan van vis :s maar ga toch proberen blikken tonijn af en toe erbij te eten).

Uiteraard ga ik wel proberen een vast voedingsschema uit te dokteren, heb er waarschijnlijk nog niet bijster veel verstand van dus ..zal eerst mezelf nog wat verder informeren voor ik eraan begin.
Nog één vraag soms als ik 'lui' ben in de ochtend maak ik toasts(ham,kaas).. nu vroeg ik mij af.. hebben die nog iets van toegevoegde voedingswaarde(betwijfel het zelf)of zijn het gewoon dikmakers?
Indien zo..dan zal k ze volgende keer gewoon eten zonder ze te 'toasten' lol.

Ok kom net terug van de training:
Vandaag was het dus biceps en rug.

Lat Pulldown (niet heel wijd)
24x50kg
20x60kg
16x70kg
10x80kg

Lat Pulldown (close grip)
32x40kg

24x50kg
16x60kg
12x70kg

Dumbbell curl
16x15kg
5x25kg-4x22.5-4x21-6x18.5-8x15-8x12.5(direct achtereenvolgend)

1 arm dumbbell row
16x32kg (1 maand geleden begonnen met deze oef)
12x38kg
10x38kg
6x44kg (heb straps nodig)

Seated pulley rows
16x60 kg
12X67.5kg
12x75 kg
8x81.5kg

Preacher curl(machine)
12x12.5kg
10x15kg
9x17.5kg (failure)

Reverse Barbell curls
16x25 kg(close grip)
12x30kg(close grip)
8x35kg(wide grip)

Training viel algemeen wel mee.. maar had misschien nog Tbar rows moeten erbij doen + wristcurls..

Zeer goede training kerel!

Terug
Naar boven