MuscleMeat

injecteren in bil

supercharge62

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Is dit de tip om de juiste locatie op de bil te vinden :

zet je duim op de zijkant van je heup en strek je hand, maak een circelbeweging met je gestrekte hand naar je gluteus, je wijsvinger is nu op de perfecte plaats

Injecteer je in je bil best rechtstaand ?

Thanks

Ja, gewoon staan.
Kant van injectie been ontspannen laten hangen

ligt er maar net aan hoe groot je handen zijn.. wil niet weten waar je naald in zit als je 30 cm handen hebt :rolleyes:

bij mij klopt deze manier iig wel aardig..

• Topic Starter Topic Starter
ligt er maar net aan hoe groot je handen zijn.. wil niet weten waar je naald in zit als je 30 cm handen hebt :rolleyes:

bij mij klopt deze manier iig wel aardig..

20 cm ongeveer de mijne......zal ook wel kloppen zeker

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

:roflol:

voor je het weet steek je hem in je aars.

sommigen hier zouden dit nog leuk vinden ook :sl*t:

Verdeel je rechterbil denkmatig in vieren, het vak rechtsboven is dan de injectspot..
Succes...

Hallo,

Is dit de tip om de juiste locatie op de bil te vinden :

zet je duim op de zijkant van je heup en strek je hand, maak een circelbeweging met je gestrekte hand naar je gluteus, je wijsvinger is nu op de perfecte plaats

Injecteer je in je bil best rechtstaand ?

Thanks

ingewikkeld man, gewoon rechts boven prikken.. span eerst je reet spier s aan dan zie je gelijk waar je moet zijn.

ik injecteer staand. voor de spiegel ivm aspireren.

succes ermee kerel!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de info ...was nuttig.

ik draai altijd mijn voeten een slag naar binnen daarmee ontspan je je bil meer.

Of je tilt je onderbeen op en laat hem rusten op bijvoorbeeld een stoel, is die kant van je bil ook ontspannen.

Ee eerste keren verdeelde ik met een alcoholstift gewoon men bil in 4 vakken.
Erg duidelijk dan.

Haha ik heb geen dikke lijnen gezet denkbeeldig de lijnen getekend en bij de uiteinden een puntje gezet met pen.
En dan daartussen de inject gezet. Ging prima. :)
Nu weet ik de volgende keer ongeveer wel waar ik hem moet zetten, dus dan is dit niet meer nodig.

hou het mooi bij mn quads, werkt prima en makkelijk..

Terug
Naar boven