AndroidHealthClinic

Injecteren in de buikspieren?

De meeste roids werken niet plaatselijk.

Athans, bij de meeste mensen. Bij Greg Valentino nl. wel. :p

Dysers zei:
Hoi,

ik heb gehoord dat de plaats waar je injecteert ook het meest uitzet, of dit waar is weet ik niet, maar het klinkt wel goed.
Mijn vraag is nu, als je injecteert in de buikspieren zelf, komen je buikspieren dan beter uit dan dat je injecteert in je bil e.d. ?

Sorry als dit een domme vraag is. ???
Nope, plaatselijke groei is zo goed als onbestaande. Misschien tijdelijk wat zwelling.

Zou er ook niet in proberen injecteren met een lange naald, is namelijk een vrij dunne spier. Hoe dikker de spier, des te beter de opname.

Domme vragen bestaan niet... ;) Maar plaatselijke groei is met A.S. niet mogelijk. Er wordt beweerd door enkelen dat Winstrol inject plaatselijke groei in de schouders bevorderd, echter hier is geen gedocumenteerd bewijs van.

Ik weet niet precies of het ook echt klopt, maar ik heb bij buikspieren het idee dat het een grote snelweg van zenuwbanen is. Het lijkt mij bijzonder onprettig om er een naald in te zetten, afgezien van het gevaar dat je door je buikwand heen prikt.

Met de zenuwbanen zal het wel meevallen ,echter de buikspier is een redelijk dunne en lange spier en injecties doe je het liefst in de dikste spieren... dus dan liever de buttom :p

stuk onzin... anabolen werken niet plaatselijk ook al wordt dat wel gezegd van o.a. winstrol.. dat zou betekenen dat je als je in je reet spuit er een hardere reet van kreeg...

het is NIET waar..

Terug
Naar boven