Fitness Seller

injecteren

Beto

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Beste BB,

Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik gestart ben mijn kuur.
Momenteel zit ik in de derde week, echter schrok ik zojuist:

injecteerde in mijn bil, voelde niets bijzonders, niet pijnlijk, maar bij terugtrekken van de spuit zat er bloed in de spuit zelf (weet niet precies hoe dit in vakjargon heet, maar jullie weten wat ik bedoel).

Het deed/doet geen pijn en het bloedde een aantal seconden. Heeft dit gevolgen voor de opnamen? Voor de duidelijkheid 500 ml primobolan.

Met vriendelijke groet,
Beto

• Topic Starter Topic Starter
Niemand eerder gehad hier?

Bloed in je spuit? Tijdens het aspireren? Of nadat je gezet had?
Ik heb ook wel is na gezet te hebben dat er een straaltje bloed mee komt.
Dan heb je een bloedvaatje geraakt. Misschien dat er wat primo uitloopt. Zal nooit veel zijn.

tijdens aspireren kwam er geen bloed in de spuit?

Nadat ik de spuit eruit haalde, bleek er bloed in gelopen te zijn. Er is nu een lichtte verdikking te voelen en te zien.....

nog steeds geen antwoord op mijn vraag? Heb je wel geaspireerd?

Te snel geïnjecteerd en vervolgens direct er uit getrokken? Wellicht dat er lichte onderdruk in de spuit heeft gezeten (vacuüm) waardoor bij het er uit halen iets van bloed naar binnen is gezogen. Kan zijn dat je bij het prikken een vaatje hebt geraakt.

en toen kwam er geen bloed in je spuit neem ik aan, geef ff hele antwoorden man je witl tog hulp of niet? waarschijnlijk ben ben je met je naald door een bloedvat heen gegaan met zetten. Gebeurt vaker.

Kan eens gebeuren dat er een heel klein beetje bloed mee komt. Zolang t niet eruit spuit is er niks aan de hand bro

Ik ben zojuist ontwaakt. Klein bultje op de plaats gekomen, en iets wat verstijft. Ik denk dat het meevalt.

Mocht je nu deels in een bloedvat injecteren, gaat dit dan ten kosten van de werkzame stof die geinjecteerd wordt?

Gaat het toch eerst langs de lever?

Ik ben zojuist ontwaakt. Klein bultje op de plaats gekomen, en iets wat verstijft. Ik denk dat het meevalt.

Mocht je nu deels in een bloedvat injecteren, gaat dit dan ten kosten van de werkzame stof die geinjecteerd wordt?

als je in een bloedvat injecteerd merk je dat wel dan gaat hjet namelijk naar je longen en hoest je met een beetje pech je eigen longen kapot.

Terug
Naar boven