Fitness Seller

Sust 250. Na paar maanden opeens bulten na zetten ?

Bezoekers in dit topic

Ik zou voor test-c gaan, test-e kan pip geven tegenwoordig.
Ook die van Unique ?
Correct. Geen bulten meer. Qua feel geen verschil. Het is 100% de olie in Sustanon.

Hele topic is best aardig om te leze al zeg ik het zelf. 😚
Ow wat chill om te horen, het is zonde van de 1.5 vial(s) die ik nog overheb. Maar ga denk Test-E of Test-C bemachtigen.

@Iedereen wederom bedankt voor het meedenken en jullie ervaring! :heart:
 
Update 12-02-2023:

Tren eerste wil ik iedereen bedanken voor de adviezen en de persoonlijke ervaring, hier in dit topic maar ook in mijn PM's.
Jullie hebben mij oprecht geholpen met de zoektocht naar het probleem, en tevens meerdere oplossing aangeboden.

Kan denk wel vrij stellig concluderen dat het probleem puur de Sust was. Of dit komt door prop van verschillende esters of de ollie waarin deze gemengd woord geen idee. Want voor ik de switch van gear maakte, heb ik andere naalden geprobeerd, andere locaties, NOG langzamer laten injecteren en crèmes. Dit alles mocht niet baten, totdat ik dus de sust heb gelaten voor wat het is.

Daarom zet ik vanaf heden Test-E, kreeg het advies Test-E waarbij sommige zeiden dat Test-C een betere keuze was i.v.m. welke olie deze gemengd wordt. Maar ik kon het snelst aan Test-e komen en dit geeft tot op heden geen problemen.
Los van het feit dat ik geen last meer heb van zeer pijnlijke bulten is het ook super relaxed dat ik iets minder frequent kan laten zetten.

Dus heren, nogmaals mijn dank aan een ieder die heeft meegedacht en/of zijn ervaring met mij heeft gedeeld :heart::heart::heart:
 
E en C wordt met dezelfde olie gemaakt. alleen Sust heeft vaak arachideolie
 
9 van de 10x komt het door de phenylpropionate en de propionate en eigenlijk niet door de olie.
 
9 van de 10x komt het door de phenylpropionate en de propionate en eigenlijk niet door de olie.
Met NPP en Test Prop zonder Ethyl Oleate geen last. met UG weet je vaak niet wat men gebruikt.
HG Sust en bulten is 999 van de 1000x de olie(arachide) HG sust wordt gewoon medisch voorgeschreven in TRT.
 
Met NPP en Test Prop zonder Ethyl Oleate geen last. met UG weet je vaak niet wat men gebruikt.
HG Sust en bulten is 999 van de 1000x de olie(arachide) HG sust wordt gewoon medisch voorgeschreven in TRT.
Zouden mensen met medisch voorgeschreven Sust geen last hebben dan, omdat die anders is samengesteld? Just wondering, ga niet switchen meer haha
 
Zouden mensen met medisch voorgeschreven Sust geen last hebben dan, omdat die anders is samengesteld? Just wondering, ga niet switchen meer haha
Van schommelingen, esters of olie ?
Neem aan dat vanwege de hoge afname dat er weinig problemen mee zijn. alleen als je allergisch reageert op arachideolie, net als in HG Nandrolon.
 
Van schommelingen, esters of olie ?
Neem aan dat vanwege de hoge afname dat er weinig problemen mee zijn. alleen als je allergisch reageert op arachideolie, net als in HG Nandrolon.
Njaa schommelingen lijkt mij te voorkomen door frequent(er) te zetten. Maar doelde meer op de reactie qua bulten/pijn na zetten.
 
Back
Naar boven