Fitness Seller

Injecteren

Heeft zeker gewerkt!

Stroomde na uithalen van de naald verwaarloosbaar weinig uit. Wel met extra hulp om die huid op bovenarm omhoog te houden.

Thanks.
Ik vraag me af of het dan gewoon niet onderhuids blijft zitten als er wat uit de injectie spot komt omdat je je huid verschuift ?

Dat maakt toch niet uit.
Dat kleine beetje word wel opgenomen neem ik aan. Aangezien het schijnt dat je ook 0.5ml subc kan zetten

Precies - geen zorgen om maken - is zelfs in USA heel normaal om tot 1ml subc te zetten.

Ik doe deze methode trouwens al geruime tijd.

• Like
Waarderingen: REJ
Hier heb ik bij beide bovenarmen ook last van, spuit na injecteren minimaal 30 sec laten zitten met ingedrukte zuiger.

Telkens als ik de spuit eruit haal loopt er behoorlijk wat vloeistof mee terug uit.
Dit zijn de eenigste 2 plaatsen waar dit gebeurd, rest van de spots geen last van.

0.6/25mm btw

0,4 of 0,45 gaat ook prima voor schouder. Misschien moet je die eens proberen. Het gaat waar de olie door terug moet is iets kleiner.

• Like
Waarderingen: REJ
Beetje olie wat terug komt? Kan nooit zoveel zijn en erg zijn. Gewoon beetje meer zetten :-)

Geloof als je prikt en je huid bij elkaar knijpt je dit ook oplost. Misschien staat dit hierboven ook beschreven in die link....

Terug
Naar boven