AndroidHealthClinic

Injecteren

MrShoulder

Novice
Waardering
1
mede beesten,

Even een vraagje.
Ik heb vorige week woensdag 2ml tren e gezet, voorgaande injecties geen last van gehad.
En nu is m'n linker bil al een hele week verhard. Het is niet zo dat ik een schijf voel of iets dergelijke maar de hele spier lijkt me stijf/hard?
Het blijft ook een beetje gevoelig maar begint langzaam weg te trekken.

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Ooit gehoord van google? Bestaat al wel ff :scratch:
Je hebt last van pip, geen zorgen maken gaat vanzelf weg.

Laat je geen test meelopen?

Sommige olie geeft meer last dan andere. Wat bij mij altijd helpt is direct na je injectie en random goed te masseren voor 2 minuten.

Ik heb ondertussen al ontelbaar veel keer in mijn quads geïnjecteerd. Gisteren zette ik 1 ml en vandaag ergste PIP die ik al heb gehad.

Het is raar, soms zet ik 4ml en voel ik de dag nadien niets en nu kan ik met moeite normaal stappen. Het is echt onvoorspelbaar :)

Laatste injecties heb ik sowieso wel iets meer last dan normaal, komt allicht omdat ik voor het eerst een mix gebruik van 3 middelen (blend van test, tren en mast).

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reacties.
Ik begrijp de PIP issues , maar dit voelde gewoon heel raar aan vandaar mijn twijfel en mijn vraag aan jullie.

Thanks voor de reacties.
Ik begrijp de PIP issues , maar dit voelde gewoon heel raar aan vandaar mijn twijfel en mijn vraag aan jullie.

PIP is a b*ch, mensen kijken vandaag raar naar me op kantoor wanneer ik rond loop... virgin muscles heb ik nochtans niet meer maar toch veel last vandaag :p

PIP idd, warm bad of douche kan helpen en idd goed masseren. Maar goed, PIP merk je niet bij de injectie, maar pas later of de volgende dag. Dus... altijd een verassing

Terug
Naar boven