MuscleMeat

Injectiepijn

seetjetoebak

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Ik spuit 250mg test e om de 4 dagen telkens afwisselend in de linker en rechter gluten.
Rare is als ik links prik,ik er totaal niks van voel. Als ik rechts prik doet het elke week meer en meer pijn, zo veel al dat het bijna niet meer te doen is!
Is dus enkel de prik zelf die zeer doet, een branderig gevoel. Dag daar na zie ik er niks aan. Geen verdikking,niet rood,geen blauwe plek,niks. Enkel pijn als in een stijve spier.

Heb je moeite met rechts prikken? Is het tegen je hand in?
Kans bestaat dat je onbewust toch je spier gedeeltelijk opspant tijdens het injecteren.

begint het te trillen als je er met de naald in gaat??
heb ook gelijkmatig probleem met me quads... probleem was over toen ik 2 cm opschoof van inject spot

• Topic Starter Topic Starter
Het is tegen mijn hand ja. Als ik rechts prik steun ik op mijn linkerbeen zodat de spanning uit de rechterbil is.
Het voelt eigenlijk al ambetant van zodra ik met de spuit door de huid tracht te komen, links heb ik daar totaal geen last van.
Rare is dat er niks te zien is, ik verwacht een rode vlek of blauwe plek,maar niks.

Het is tegen mijn hand ja. Als ik rechts prik steun ik op mijn linkerbeen zodat de spanning uit de rechterbil is.
Het voelt eigenlijk al ambetant van zodra ik met de spuit door de huid tracht te komen, links heb ik daar totaal geen last van.
Rare is dat er niks te zien is, ik verwacht een rode vlek of blauwe plek,maar niks.

Laat eens iemand anders (indien mogelijk) rechts injecteren en kijk of je het dan nog hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Damn het injecteren wordt er niet makkelijker op, wat sommigen hier ook beweren.
Doet telkens meer en meer pijn ipv niks meer te voelen. Hoe zou dit komen?

Waarom trouwens 250mg test per 4 dagen??? kan als beginners kuur om de 5 dagen maar ik zou het gewoon per week doen.
Je groei echt echt niet teveel onder met een paar dagen verschil (uiteraard wel wat) maar als je voeding goed is ,training maar nog heeft meest belangrijker discipline, ben ik van mening dat enorme schommelingen in hoormabalans kwaad kan.
Bij 1 keer per week zal het zich rustig trapsgewijs afbouwen, als je te kort op elkaar injecteert krijg je weer een piek dus een schommeling wisseling.
Temiste in mijn mening bro.

Waarom niet in quads proberen, werkt perfect bij mij als ik kuur.
Naaldlengte?
Te ondiep injecteren kan namelijk ook dat probleem veroorzaken.
Probeer heeeeeeel langzaam te injecteren des te beter verspreid de vloeistof.
En heb je geheid minder last, trillen proberen echt niet te doen lekker relaxed.
Verder word er soms zelfgs aangegeven dat aan de binnenkant beter is om te prikken dan aan de buiten kant. (uiteraard ook altijd te hoog of te laag).
Span je Bil aan op zin hardst en druk daar met je wijsvinger op en houd hem erop gedrukt terwijl je de spier compleet ontspant dan dan prikken zo prik je in het dikste gedeelte (dikste punt is altijd meer naar buiten)
Vind die van injectie spot ook niet altijd kloppen bij iedereen, leer je lichaam kennen.
Nog het meest belangrijkste van het gebruiken/ervaring van roids naast een verdiepende kennis.

Edit: als je prikt net door de huid heen en je bil spant aan zet je hem in meeste geval in zenuw haal hem, eruit en prik er vb net naast.
Probeer benen gewoon.

Kan trouwens ook gewoon lichaams gewenning zijn ivm endogene szhizzle de ene spier verdaagd dat beter dan de ander.
Blijft anatomie elk mens in anders had vroeger en serie "hoe werkt het lichaam" :) :P

Zeer leerzaam topic echt het lezen waard.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/injectiepijn-waarom-261828/

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven