XXL Nutrition

Injectiepijn

4 ml kan goed man, ik merkte weinig verschil met 2 ml. Wel rustig aan doen anders loopt een deel er zo weer uit, happend to me de 2e keer dat ik 4 ml zette.
Ik injecteer het langzaam elke keer bro, hopelijk krijg ik dit keer geen pijn tijdens en na het injecten. Kan wel tegen pijn maar als ik letterlijk niet kan lopen of snachts wakker blijf worden dan kuur ik voor niks

Ik injecteer het langzaam elke keer bro, hopelijk krijg ik dit keer geen pijn tijdens en na het injecten. Kan wel tegen pijn maar als ik letterlijk niet kan lopen of snachts wakker blijf worden dan kuur ik voor niks

True dat. Kunt het ook nog door iemand laten zetten, ik deed het ook altijd zelf maar kan niet goed bij m'n glutes meer komen zonder te verkrampen en te gaan trillen dus m'n vrouwtje zet regelmatig voor me. Quads doe ik wel zelf.

True dat. Kunt het ook nog door iemand laten zetten, ik deed het ook altijd zelf maar kan niet goed bij m'n glutes meer komen zonder te verkrampen en te gaan trillen dus m'n vrouwtje zet regelmatig voor me. Quads doe ik wel zelf.
Heb het al geprobeerd, het blijft hetzelfde, ik injecteer, trek op etc 100 procent goed het is gewoon mijn lichaam die er hevig op reageert.

Wel van glute geswitcht of elke keer in dezelfde?

Jazeker. Ga er geen naald in douwen als er een tennisbal op zit die al pijn doet als je er alleen maar naar kijkt. Switch nu ook van glute, schouders, triceps en pecs. Quads gaat hem niet meer worden. Of en ader of een zenuw maar nooit normaal dus hou het lekker bij de rest.

Terug
Naar boven