Fitness Seller

injectievraagje

Onder 21 jaar geen AS...

Zuiger zal niet vastzitten: bij spuiten van 5 ml gaat het gewoon veel moeilijker om te aspireren dan bij spuiten van 1ml.

• Topic Starter Topic Starter
injectie vraagje

Het is niet voor mij , het is 2ml moet je er dan veel kracht opzetten ofzo?

Ja, je moet wel ff kracht gebruiken, het gaat idd niet zo makkelijk. Spuit goed vasthouden, trekker terug trekken.

Maar als je de zuiger niet echt gemakkelijk terug kan trekken dat is het toch al een goed teken dan zit je meestal in een spier ofniet?

rgt zei:
Maar als je de zuiger niet echt gemakkelijk terug kan trekken dat is het toch al een goed teken dan zit je meestal in een spier ofniet?

Het is pas een goed teken als je terug trekt en er zit geen bloed in, eerder niet

oke , maar het kan gwn niet dat de zuiger vastzit?

Lijkt me niet nee.....of je moet spuiten van 22 jaar oud hebben?

rgt zei:

weet niet hoe en waar jij of jouw vriendje zetten maar je zet as altijd im:D

Wel zo makkelijk idd...;)

3 delige spuiten aspireren klote. Dat zijn die spuiten met binnenin zo'n zwart dopje.

Beter is gewoon een 'simpele' 2 delige spuit te nemen. Gaat veel soepeler. :)

MrJ zei:
3 delige spuiten aspireren klote. Dat zijn die spuiten met binnenin zo'n zwart dopje.
Beter is gewoon een 'simpele' 2 delige spuit te nemen. Gaat veel soepeler. :)

oh is dat 't :D met zo'n zwart dopje zijn idd zwaar klote

rgt zei:

Ik denk dat het de bedoeling is dat je in de spier spuit. :rolleyes:

Het punt waarom de zuiger vast lijkt te zitten is omdat je een soort vacuum terug probeert te trekken. Dus even wat kracht zetten bij het terugtrekken van de zuiger, probeer de naald niet teveel te bewegen omdat je anders een pijnlijke injectieplek overhoud. houdt de zuiger 1 seconder vast en kijk of er geen bloed in de spuit loopt.
Waarschijnlijk zie je een soort heldere "lucht"bellen in de spuit komen.Dit is normaal.
Zie je echter bloed in de spuit, dan moet je even opnieuw zetten.

Terug
Naar boven